چهره هاسلبریتی ایرانی

پریا عرب زاده مدل ایرانی طرفدار پرسپولیس کیست؟+ جدیدترین عکس ها

پریا عرب زاده مدل ایرانی ؛ یکی از موفق ترین مدل های ساکن خارج از کشور است. او در حال حاضر به همراه والدینش در شهر دبی اقامت دارد و دانشجوی مهندسی پرواز در دانشگاه Aviation کشور امارات است.

این مدل ایرانی با قد ۱۷۵ سانتی متر در سال ۲۰۱۰ به عنوان بانوی زیبای خاورمیانه انتخاب شد و در سال ۲۰۱۳ به عنوان Miss int world next top model انتخاب شد در سن ۱۴ سالگی مقام سوم المپیاد ریاضی کانادا را به دست آورد و تا به حال سابقه همکاری با کمپانی ها و مارک های سرشناسی را دارد.

گفته می شود عرب زاده تا کنون با این کمپانی ها در زمینه مدلینگ همکاری داشته است: Walid attalah , Damas , le zurde , dar Sara , splash , blooming , avenue , Xxl vodka , Ali younes , le lana , ice watch , jmarlie ,triumph ,vancleef , matrix , Samsung ,Jaguar ,Interprise

پریا عرب زاده در بین مدل های ایرانی چهره خاص تری دارد. در نگاه اول شاید او بیشتر شبیه زنان کشورهای روسیه است! چشمان سبز، موی بلوند و رنگ خاص پوست باعث شده تا چندان شبیه مدل های کشورهای خاورمیانه نباشد.

او با برخی از عکسهای شخصی در اینستاگرام خود علاقه خودش را به تیم فوتبال پرسپولیس عیان کرده است. وی یک برادر به نام  محمدرضا عرب زاده دارد. عرب زاده با بیشتر ورزشکاران ایرانی که به امارات می روند عکس یادگاری دارد. چندی قبل شایعاتی درباره رابطه او و شجاع خلیل زاده دافع تیم پرسپولیس شنیده شد. شرح از ماجرا را می توانید در لینک زیر بخوانید:

ماجرای رابطه شجاع خلیل زاده و پریا عرب زاده مدل ساکن امارات چیست؟

آدرس پیج اینستاگرام

instagram.com/pariaarabzade

جدیدترین عکس ها

جدیدترین عکس های پریا عرب زاده
جدیدترین عکس های پریا عرب زاده
عکس پریا عرب زاده در لوکیشنی خاص
عکس پریا عرب زاده در لوکیشنی خاص

پریا عرب زاده مدل ایرانی
پریا عرب زاده مدل ایرانی
پریا عرب زاده در دوبی
پریا عرب زاده در دوبی
عکسی ار پریا عرب زاده
عکسی ار پریا عرب زاده
پریا عرب زاده و پیمان حسینی گلر تیم ملی فوتبال ساحلی
پریا عرب زاده و پیمان حسینی گلر تیم ملی فوتبال ساحلی

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا