چهره هاسلبریتی خارجی

پست‌های اینستاگرامی چهره‌های بالیوود به مناسبت جشن «رکشا بندن» و سالروز استقلال هند

مجله اینترنتی کولاک ، ترجمه: سمیرا فیض آبادی: «رکشا بندن» یکی از سنت‌های زیبای هندی‌هاست. آنها در این روز پیوند و ارتباط خواهر و برادر را جشن گرفتند و به دست همدیگر دستبند خواهر- برادری برای استحکام روابط‌شان می‌بندند.

این روز درست مصادف شده با روز استقلال هند که این روز هم برای هند روز بسیاری بزرگی است چراکه هندوستانی که سالها مستعمره انگلستان بود توانست در این روز یعنی ۱۵ آگوست استقلال خود را به دست بیاورد. بنابراین ۱۵ آگوست جشنی مضاعف برای هندی‌ها محسوب می‌شود.

درست همانند دیگر مردم هند، ستاره‌های محبوب هند هم این روز را در کنار خواهر و برادرانشان و دیگر اعضای خانواده خود سپری کردند. برخی از ستاره‌های بالیوود عکس‌هایی به مناسبت این روز در فضای مجازی با طرفداران خود به اشتراک گذاشتند که در اینجا می‌توانید آنها را مشاهده کنید.

میرا راجپوت، همسر شاهد کاپور این عکس را منتشر کرد. آنها درحال کمک کردن به بچه‌هایشان هستند و میشا به دست برادر کوچکترش زین، راکی می‌بندد.

 

کارتیک آرین چهره جوان و پرطرفدار هم این عکس را در کنار خواهرش که به تازگی فارغ التحصیل شده منتشر کرد و راکی بندن را به همه تبریک گفت.

 

این هم عکس دسته جمعی خانواده بچن به مناسبت این روز است. در تصویر آمیتاب بچن و همسرش جایا در کنار دخترشان شویتا و بچه ‌های او و آبیشک پسرشان، در کنار همسرش آیشواریا و دختر زیباشان آرادیا دیده می‌شوند.

 

این عکس قدیمی را هم آبیشک بچن از کودکی شویتا و آبیشک منتشر کرد.

 

آرجون کاپور هم در کنار خواهرش انشولا، دخترعموهایش سونام و ریا کاپور و دیگر اعضای خانواده این روز را جشن گرفتند و به دست هم راکی بستند.

 

سارا علی خان، دختر سیف علی خان این عکس را از کودکی خودش در کنار برادر نوزادش، ابراهیم منتشر کرد و جشن راکی را به همه تبریک گفت.

 

آرین و آبرام، فرزندان شاهرخ خان هم این روز را کنار اعضای خانواده مادری‌اش، گوری خان سپری کردند. سوهانا که سرسخت در حال آماده شدن برای ورود به بالیوود است به خاطر داشتن  اجرا در خارج از هند بود و نتوانست این روز را کنار برادرانش باشد.

 

کریتی سنون هم این عکس را در کنار خواهرش منتشر کرد که به دست همدیگر دستبند راکی بسته‌اند.

 

عالیا بات ستاره اوج گرفته این روزهای بالیوود هم که رابطه عمیقی با کارن جوهر دارد درحال بستن دستبند راکی به دست پسر کارن جوهر، یاش می‌باشد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا