چهره هاسلبریتی ایرانی

پیام تبریک تولد نسرین مقانلو به رفیقش سمیه مهری

نسرین مقانلو متولد ۱ تیر ۱۳۴۷ در تهران، بازیگر است. دانشجوی انصرافی سال دوم رشته مامایی می باشد. نسرین مقانلو فعالیت هنری اش را به واسطه مادرش با تئاتر شروع کرد تا اینکه با تلویزیون به شهرت رسید، مدتی تجربه خوانندگی و مجری گری هم دارد.

نسرین مقانلو به صورت جدی از ۱۸ سالگی بازیگری تئاتر را آغاز کرد تا اینکه در سال ۱۳۷۰ وقتی ۲۳ ساله بود در فیلم دو نیمه سیب به کارگردای کیانوش عیاری جلوی دوربین رفت.

به فاصله چند ماه از کار اول به رسول صدر عاملی معرفی شد و فیلم قربانی را بازی کرد سپس از سال ۱۳۷۱ با سریال آخرین سند وارد قاب تلویزیون شد.

او در تلویزیون در کار های مختلفی نظیر مسافری از هند، ساعت شنی، مختارنامه ، قلب یخی، عصر پاییزی ، تنهایی لیلا و … حضور داشته است همچنین به تازگی در سریال دل مقابل دوربین منوچهر هادی رفته است. این سریال قرار است از شبکه نمایش خانگی پخش و توزیع شود.

نسرین مقانلو با انتشار این عکس نوشت: مگه داریم اینقدر خوش قلب و دوست داشتنی مثل تو رفیقم؟ تولد داریم اونم چه تولدی تولدت مبارک بانو هنر کارگردان،نویسنده ، بازیگر،روانشناس سمیه مهری نازنینم. برایت لحظات پر از موفقیت در سالهای طولانی عمرت را از خداوند بزرگ خواهانم. باشد که همیشه بخندی و از ته قلبت به هر آنچه که آرزو داری برسی رفیق نازنین و با معرفتم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا