چهره هاسلبریتی ایرانی

پیام عجیب سحر قریشی به ماه چهره خلیلی ؛ چند هفته دیگر همدیگر را می بینیم!

پیام عجیب سحر قریشی به ماه چهره خلیلی ؛ چند هفته دیگر همدیگر را می بینیم ماجرای نوشته اینستاگرامی سحر قریشی برای شادروان ماه چهره خلیلی. سحر قریشی از ملاقاتش با ماه چهره خلیلی در هفته های آینده گفت.

پیام عجیب سحر قریشی به ماه چهره خلیلی
پیام عجیب سحر قریشی به ماه چهره خلیلی

سحر قریشی عکسی از ماه چهره خلیلی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد و نوشت: “خدا را چه دیدى شاید همین روز ها باز همدیگر را ببینیم و صداى زیبا و آرامت را بشنوم شاید همین چند هفته ى پیش که دعوتم کردى قرارش به هفته هاى دیگرى افتاده باشد ماهىِ نازنینم سفر به خیر …”

سحر قریشی در ششمین روز از دی ماه سال ۱۳۶۶ در تهران متولد شد. او بازیگر سینما و تلویزیون است و بازیگری را با فیلم سینمایی لج و لج بازی آغاز کرد. سحر قریشی تنها یک برادر دارد و رنگ های مورد علاقه اش مشکی ، آبی و قرمز است طرفدار دو آتیشه استقلال است. سحر قریشی دوست دارد هر چه زود تر به اوج برسد و این آینده را برای خود پیش بینی می کند. برای قریشی نوع پوشش و لباس خیلی اهمیت دارد .

سحر قریشی سابقا همسر مهران اخوان ذاکری بود، این دو مدتی قبل طلاق گرفتند.او چند هفته قبل در برنامه دید درشب در پاسخ به سوالی درباره نسبتش با امید علومی گفت :من به هر حال در شرایطی نیستم که تنها بخواهم به زندگی ام ادامه بدهم ، البته من امید را از قبل می شناختم ولی الان درمرحله نامزدی آن هم به صورت محرم برای آشنایی بیشتر با هم هستیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا