تلویزیون

چرا دورهمی با حضور رویا میرعلمی پخش نشد ؟ + جزئیات

چرا دورهمی با حضور رویا میرعلمی پخش نشد ؟ به همراه جزئیات عدم پخش برنامه دورهمی با حضور رویا میرعلمی بازیگر سینما و تلویزیون از آنتن شبکه نسیم. در حالی که قرار بود برنامه ضبط شده «دورهمی» با رویا میرعلمی پنجشنبه شب روی آنتن شبکه نسیم برود ، اما این برنامه از کنداکتور تلویزیون خارج شد و حالا رویا میرعلمی جدیدترین فردی است که در صدا و سیما سانسور شده است.

چرا دورهمی با حضور رویا میرعلمی پخش نشد
چرا دورهمی با حضور رویا میرعلمی پخش نشد

دورهمی رویا میرعلمی رویا میرعلمی بازیگر، تا آخرین لحظات نیز قرار بود این برنامه پخش شود اما ناگهان شبکه نسیم اعلام کرد که متاسفانه قادر به پخش این برنامه نیست و تکرار برنامه ای با حضور الیکا عبدالرزاقی و امین زندگانی از شبکه نسیم را پخش کردند.

پیشتر هم این اتفاق بارها افتاده بود به طور مثال هفته گذشته، مجید صالحی، بازیگر و نویسنده و کارگردان تئاتر، تلویزیون و سینما مهمان برنامه «دورهمی» بود، اما این برنامه به دلیل ممنوع التصویر شدن این بازیگر بخاطر اجرای برنامه«امشو» پخش نشد.

البته هنوز دلایل پخش نشدن برنامه رویا میرعلمی مشخص نیست، اما چیزی که مشخص است این است که برنامه «دورهمی» برای چندمین بار سانسور و یا پخش یک قسمت از برنامه آن به تعویق افتاده است.

مجموعه دورهمی همچون دیگر آثار مهران مدیری، یکی از پرطرفدارترین برنامه‌های تلویزیونی در زمینه طنز است که تا کنون ۳ فصل از آن از شبکه نسیم پخش شده است. مهران مدیری درباره سری جدید و فصل چهارم دورهمی گفت این سری بسیار جذاب‌تر و البته متفاوت‌تر از دو مجموعه قبلی از هر جهت است. از مهمانان برنامه تا تماشاچیان و حتی دکور متفاوت خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا