تلویزیون

چرا سریال نون خ ۲ و دورهمی چهارشنبه شب از تلویزیون پخش نشد؟

چرا سریال نون خ ۲ و دورهمی چهارشنبه شب از تلویزیون پخش نشد؟ علت عدم پخش دورهمی با حضور نیما شعبان نژاد و سریال نون خ چه بود؟ توضیحات. در حالی که قرار بود پخش مجموعه کمدی «نون خ» از چهارشنبه شب ۲۰ فروردین، آغاز شود، در آخرین لحظات، روابط عمومی صدا و سیما اعلام کرد، فیلم سینمایی «زندانی‌ها» به‌جای این سریال روی آنتن شبکه یک می‌رود.

نون خ ۲ و دورهمی چهارشنبه شب از تلویزیون
نون خ ۲ و دورهمی چهارشنبه شب از تلویزیون

همچنین قرار بود در همین تاریخ مجموعه دورهمی با حضور نیما شعبان‌ نژاد به روی آنتن شبکه نسیم برود، در تغییری ناگهانی و با اعلام صفحه رسمی این مجموعه، دورهمی امشب پخش نخواهد شد. گفتنی است، یکی از قسمت های خندوانه جایگزین این برنامه شد.

تغییر رویه سیما طی چند وقت اخیر باعث شده تا برخی از برنامه هایی که از پیش اعلام کرده پخش نشده و برنامه دیگری جایگزین آنها شوند. هنوز از سوی روابط عمومی سیما علت این بی برنامگی مشخص نشده است اما ظاهرا در موردی مثل سریال نون خ تعداد قسمت ها و زمان بندی در پایان آن که گفته شده ابتدای ماه مبارک رمضان خواهد بود باعث عدم پخش آن شد.

در همین ارتباط بعد از ظهر دیروز همچنین مشخص شد علی رغم اطلاع قبلی سیما، پخش سریال رمضانی «می‌جان» به نویسندگی و کارگردانی مرجان اشرفی‌زاده که تصویربرداری آن مدت هاست به جهت شیوع بیماری کرونا متوقف شده و تنها بخشی از سکانس های پایانی آن باقی مانده است، به زمان دیگری موکول شد! پیش از این قرار بود «می‌جان» به عنوان سریال مناسبتی در ماه مبارک رمضان هرشب روی آنتن شبکه سه سیما برود.

سعید پروینی تهیه کننده «می‌جان» درخصوص توقف این سریال اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری منحوس کرونا در کشور؛ برای حفظ جان عوامل، بازیگران و همچنین حفظ کیفیت سریال، پس از توصیه کارشناسان تصویربرداری سریال را متوقف کرده و از حضور در آنتن شبکه سه سیما انصراف دادیم‌. بهروز شعیبی، الهام کردا، لیندا کیانی، امیررضا دلاوری، پرویز فلاحی پور و.. بازیگران این سریال هستند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا