چهره هاسلبریتی ایرانی

چرا سیروان خسروی از بهاره رهنما شکایت کرد ؟ علت حکم شلاق برای بهاره رهنما

چرا سیروان خسروی از بهاره رهنما شکایت کرد ؟ علت حکم شلاق برای بهاره رهنما چه بود آیا بهاره رهنما باید شلاق بخورد؟ جواب این سوالات را اینجا بخوانید. با شکایت ‎سیروان خسروی از ‎بهاره رهنما به اتهام توهین و افترا در فضای مجازی، بهاره رهنما به ۵۰ ضربه شلاق محکوم شد. سیروان خسروی ساعاتی قبل عکس حکم شعبه۶۹ دادگاه تجدیدنظر استان تهران را منتشر کرد! بر این اساس، رأی دادگاه علیه بهاره رهنما پنجاه ضربه شلاق تعزیری به جرم افترا و نشر اکاذیب و توهین و هتک حرمت است.

چرا سیروان خسروی از بهاره رهنما شکایت کرد
چرا سیروان خسروی از بهاره رهنما شکایت کرد

اما در متن حکم منتشر شده از سوی سیروان خسروی این نکته ذکر شده است: «به علت فقدان سابقه کیفری متهم و همچنین وضعیت اجتماعی ایشان با رعایت ماده۴۶ قانون مجازات اسلامی مصوب۱۳۹۲ ناظر به ماده۴۰ همان قانون تعلیق گردیده است.»

به دنبال دعوای بهاره رهنما و سیروان خسروی در فضای مجازی که دو سال پیش رخ داد، سیروان خسروی، خواننده موسیقی پاپ، از بهاره رهنما، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، شکایت کرد. در ادامه اخبار ضدونقیضی درباره این موضوع به گوش می‌رسید تا اینکه سیروان خسروی ساعاتی قبل عکس حکم شعبه۶۹ دادگاه تجدیدنظر استان تهران درباره شکایت از بهاره رهنما و محکومیت او به پنجاه ضربه شلاق را منتشر کرد!

بر این اساس، رأی دادگاه علیه بهاره رهنما پنجاه ضربه شلاق تعزیری به جرم افترا و نشر اکاذیب و توهین و هتک حرمت است. اما در متن حکم منتشر شده از سوی سیروان خسروی این نکته ذکر شده است:

«به علت فقدان سابقه کیفری متهم و همچنین وضعیت اجتماعی ایشان با رعایت ماده۴۶ قانون مجازات اسلامی مصوب۱۳۹۲ ناظر به ماده۴۰ همان قانون تعلیق گردیده است.»

ماجرا از کجا شروع شد؟

داستان دعوای سیروان خسروی، خواننده موسیقی پاپ، و بهاره رهنما، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، به دو سال پیش بازمی‌گردد! در فروردین ماه سال ۱۳۹۷، سیروان خسروی در یک پست نسبت به وضعیت و مشکلات کشور انتقادات تندی را مطرح کرد. نوک پیکان انتقادات او هم نسبت به سلبریتی‌هایی بود که در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۹۶، فعالیت‌های تبلیغاتی داشتند.

دعوای بهاره رهنما و سیروان خسروی

سپس امیر مهدی ژوله به آن پست سیروان خسروی واکنش نشان داد، ولی در اتفاقی عجیب، اینستاگرام این بازیگر و نویسنده سینما و تلویزیون هک شد! پس از هک صفحه امیر مهدی ژوله، بهاره رهنما در توئیتر ضمن حمایت از ژوله انتقادات تندی را علیه سیروان خسروی مطرح کرد. او در چند توئیت نسبت به نظر‌های سیروان خسروی، نقد‌های جدی را بیان کرد و از مهم‌ترین نکات اشاره شده توسط بهاره رهنما هم این بود که سیروان خسروی را متهم به جلب توجه با بی‌ادبی کرده بود.

در همان زمان و پس از صحبت‌های بهاره رهنما، سیروان خسروی سکوت کرد، اما شایعاتی مبنی بر شکایت او از این بازیگر سینما و تلویزیون شنیده می‌شد! حالا باید دید واکنش بهاره رهنما، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، به این اتفاق و حکم صادره از دادگاه تجدیدنظر چه خواهد بود و اینکه سیروان خسروی تا چه مرحله‌ای شکایت خود را پیگیری خواهد کرد!

واکنش بهاره رهنما

حدود دو سال پیش بهاره رهنما در فضای مجازی مطالبی درباره سیروان خسروی بیان کرد که اعتراض این خواننده جوان را در پی داشت. سیروان معتقد بود حرف‌های زده شده کذب و نامربوط است و بعد از شکایت او از بهاره رهنما، سرانجام روز گذشته خبر رسید که حکم دادگاه به نفع سیروان خسروی صادر و خانم بازیگر به تحمل ۵۰ ضربه شلاق تعزیزی محکوم شده است. حکمی که البته به دلیل فقدان سابقه کیفری بهاره رهنما دو سال تعلیق شده است. حالا این خانم بازیگر در لایو اینستاگرامش نسبت به حکم دادگاه واکنش نشان داده.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا