چهره هاسلبریتی ایرانی

چرا لیلی رشیدی در اینستاگرام کشف حجاب کرد ؟

مجله اینترنتی کولاک : لیلی رشیدی لحظاتی پیش در صفحه اینستاگرامش با انتشار عکسی بدون حجاب از خودش در کنار داوود رشیدی از کشف حجاب نگار جواهریان و ستاره اسکندری در ترکیه و کانادا حمایت کرد.

 

لیلی رشیدی با این اقدام حمایت علنی اش را از همکارانش در عرصه هنر اعلام نمود ؛ عکس های بی حجاب نگار و ستاره در فضای مجازی به صورت پنهانی منتشر شد اما اکنون لیلی با انتشار عکس بی حجابش در اینستاگرام اعلام کرد که هم عقیده دیگر همکارانش در عرصه هنر و بازیگری است .

این اقدام لیلی رشیدی از سوی کاربران فضای مجازی با انتقادات زیادی روبرو شد البته مثل همیشه گروهی از هواداران دوآتیشه بودند که از لیلی سینمای ایران و اقدام جنجال برانگیزش حمایت کردند .

با این همه حاشیه و سروصدا پیرامون ماجرای ستاره اسکندری ، هنوز خود ستاره به فیلم منتشر شده اش واکنش نشان نداده و سکوت را بهترین گزینه دانسته است.

 

 

۲ دیدگاه

  1. خانم لیای رشیدی با همه ی احترامی که برای شما قائلم . باید بگم که متاسفم واسه ی جامعه ای که شما و امثال شما قشر به اصطلاح فرهنگیش هستید که با کشف حجاب و حمایت از همکارانتون هنجار اجتماعی ایران رو به تمسخر گرفتید.خانم لیلی لازم به ذکر است که اگر نگار و ستاره کشف حجاب کردند در ایران نیست و خارج از کشوره که جای هیچ بحثی را باقی نمی گذارد . هردو این افراد در ایران حداقل هنجار جامعه رو در باب حجاب رعایت می کنن.
    به قول معروف:
    آنگه مباد که گدا معتبر شود؛
    گر معتبر شود زخدا بی خبر شود☺

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا