اخبار داغ

چطور مشکل اخطار حذف هاتگرام و تلگرام طلایی را حل کنیم ؟

مجله اینترنتی کولاک :‌ شب گذشته گوگل ، تیر خلاص را به هاتگرام و تلگرام طلایی زد و این دو نرم افزار پرطرفدار از دسترس کاربرانشان خارج شدند .

بسیاری از کاربران گلایه کرده اند که از گوگل برای آن ها اخطار حذف هاتگرام و تلگرام طلایی آمده است، کارشناسان فنی برای رفع این مشکل غیرفعال کردن سپر امنیتی گوگل را پیشنهاد کرده اند که مخاطبان باید پس از غیر فعال کردن آن دقت کنند اپلیکیشن‌های کاری خود را فقط از منابع رسمی نصب کنند و از منابع غیررسمی نرم‌افزاری روی گوشی خود نصب نکنند.

 

لطفا هشدارهای امنیتی ما و فعالین ‌سایبری و امنیتی را جدی بگیرید و خود و دوستان خود را به خطر نندازید. کانال های جاسوس و فرصت طلب از شما میخواهند که سپر ایمنی گوگل پلی رو غیر فعال کنید تا براحتی بتونن گوشی شمارو هک کنند!!!

 

در پی اتفاقات اخیر پلیس فتا در رابطه با این بد افزار گفت : تلگرام طلایی آلوده به نرم افزار جاسوسی است .

از چند روز قبل تلگرام طلایی و هاتگرام به دلیل «ناامنی» توسط گوگل پلی مسدود شدند و به کاربران پیشنهاد حذف این نرم‌افزار از گوشی‌ها می‌دهد.

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات (فتا): اپلیکیشن هایی که از فیلترینگ عبورمی کنند همانند تلگرام طلایی و تلگرام ایکس آلوده به بد افزار و یا نرم افزار های جاسوسی بوده و به محض نصب شدن روی تلفن همراه، اقدام به ارسال اطلاعات به مقصد از پیش تعیین شده می کنند.

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا