سریالسریال‌ایرانی

چه ماجراهایی در قسمت پایانی سریال ستایش ۳ رخ می دهد؟

سریال ستایش ۳ این روز ها به ایستگاه پایانی نزدیک می شود و به زودی بینندگان این مجموعه قسمت آخر آن را تماشا خواهند کرد ؛ باما همراه باشید تا مجموعه اتفاقات احتمالی که در قسمت پایانی این سریال رخ خواهد داد را تحلیل و بررسی نماییم .

قسمت پایانی سریال ستایش ۳
قسمت پایانی سریال ستایش ۳

مروری بر قصه سریال ستایش ۳:

اولین و مهم ترین چالش این سریال عشق آتشین بین مهدی و ستایش است؛ اگر بخواهیم واقع بینانه قصه ستایش را بررسی کنیم در فصل جدید نویسنده و کارگردان نگاه رمانیتک تری به قصه داشته اند و حشمت فردوس و ستایش نادری که دشمن خونی یکدیگر بودند در این فصل وارد فضاهای احساسی و محبت آمیز شده اند .

حشمت که بویی از عشق و محبت نبرده بود در انی فصل برای خانم بزرگ کادو های عاشقانه می برد و دم از محبت و جلب کردن نظر زنان می زند .

ماجراهای احتمالی در قسمت پایانی سریال ستایش ۳:

ستایش هم که تا گذشته می گفت من هیچگاه ازدواج نخواهم کرد اکنون دل به عشق مهدی مظفری داده و احتمالا به زودی او را در لباس عروس کنار مهدی مظفری تماشا خواهیم کرد.

به هرا=ال می توان گفت که قصه ی سریال ستایش ۳ تااین جای کار روند مثبت و رو به جلیی داشته است و اکثر مخاطبان از قصه راضی بوده اند .

شنیده شده است که در قسمت پایانی سریال ستایش ۳ خانم بزرگ و حشمت فردوس با هم ازدواج می کنند و به کمک نازگل و مرتضی می توانند تما اموال تصرف شده توسط پری سیما را پس بگیرند.

ازدواج مهدی و ستایش به سرانجام می رسد؟

ماجرای عشق مهدی مظفری و ستایش نیز ختم به خیر می شود و عشق این دونفر به ازدواج منجر خواهد شد. با این که قصه ستایش ۳ از همان قسمت های ابتدایی با انتقادات زیادی روبرو بود اما به هرحال توانست رضایت نسبی مخاطبانش را جلب کند و در این اوضاع و احوال کساد فیلم و سریال سازی ایران همچون جانی تازه در رگ های شبکه سه سیما بود .

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا