اخبار داغ

چه کسی میترا استاد همسر دوم محمدعلی نجفی را به قتل رساند؟ + علت قتل

مجله اینترنتی کولاک: میترا استاد همسر دوم محمدعلی نجفی به قتل رسید. شهردار سابق تهران چندی قبل به خاطر خبر ازدواج با میترا استاد مدتها سوژه رسانه ها بود. خبر قتل میترا نجفی را شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی تهران داد.

ماجرای قتل میترا استاد همسر دوم محمدعلی نجفی
ماجرای قتل میترا استاد همسر دوم محمدعلی نجفی

 


همچنین بخوانید:

میترا نجفی (استاد) همسر دوم محمدعلی نجفی شهردار سابق تهران کیست؟+عکس و مصاحبه


 

براساس اطلاعات موجود همسر نجفی که زن جوانی بود در خانه مسکونی خود در منطقه سعادت آباد به قتل رسیده است. شهریاری درباره آلت قتاله گفت: این زن جوان به علت اصابت گلوله در خانه‌اش به قتل رسیده است.

قتل همسر یکی از مقامات سابق دولتی در تاریخ چهل ساله بعد از انقلاب امری عجیب و در نوع خود کاملا استثنایی است. هنوز در خصوص جزئیات این قتل و انگیزه قاتل یا قاتلین خبری منتشر نشده است. برخی با شنیدن این خبر این قتل را با کشته شدن همسر اول ناصر محمدخانی پیشکسوت سابق پرسپولیس مقایسه کردند.

آخرین خبر نیز حاکی از آن است که خبرنگار تارنمای انصاف نیوز در توییتی خبر داده که او قصد داشته امروز به دفتر این سایت بیاید و مصاحبه کند که خبر رسید به قتل رسیده است؛ این موضوع پرونده قتل را حساس تر و معماگونه تر می کند.

بر اساس آنچه بازپرس پرونده ویژه قتل میترا نجفی (استاد) گفته عاملین قتل وی در آستانه شناسایی و دستگیری هستند.

با جمع بندی اطلاعات و سرنخ هایی که در ارتباط با قتل میترا استاد (همسر نجفی شهردار سابق تهران ) به دست آمده تا یک ساعت آینده عامل جنایت دستگیر می شود. یک مقام آگاه در این ارتباط به خبر نگار ما گفت: پس از جمع بندی اطلاعات و سرنخ هایی که از محل جنایت و فیلم اطراف محل جنایت به دست آمد رد پای قاتل در این جنایت هولناک به دست آمد و قاضی شهر یاری دستور دستگیری اولین متهم این حادثه را صادر کرد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: انجام تحقیقات پلیسی در پرونده قتل میترا استاد، ظن ما را بر روی یک فرد خاص معطوف کرده و تا به این لحظه کسی بازداشت نشده اما تقریباً یافته‌های ما حکایت از ارتکاب قتل توسط یک فرد خاص دارد.

سردار علیرضا لطفی درباره آخرین مراحل رسیدگی به پرونده قتل میترا استاد؛ همسر دوم محمد علی نجفی اظهار کرد: یافته‌های ما نشان می‌دهد که ارتکاب قتل توسط یک فرد خاص روی داده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ تصریح کرد: انجام تحقیقات پلیسی و قضایی، بررسی ادله و آثار وقوع جرم، ظن ما را بر روی یک فرد خاص معطوف کرده و تا به این لحظه کسی بازداشت نشده اما تقریباً یافته‌های ما حکایت از ارتکاب قتل توسط یک فرد خاص دارد.

وی با بیان اینکه مظنون مدنظر ما متواری است، گفت: پیگیری‌های قضایی و انتظامی دارد اما مهم این است که شخص شناسایی شده است.

لطفی متذکر شد: با توجه به روند کار تا لحظاتی دیگر خبر دستگیری وی یا تعیین تکلیف پرونده اعلام می‌شود.

نجفی به قتل همسر دومش اعتراف کرد

محمدعلی نجفی شهردار سابق تهران با مراجعه به پلیس آگاهی و معرفی خود به قتل همسرش اعتراف کرد.

شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی تهران در گفت‌وگو با خبرنگار قضایی فارس در خصوص آخرین اخبار مربوط به جنایت خانوادگی امروز در منطقه سعادت آباد تهران گفت: لحظاتی قبل محمد علی نجفی به پلیس آگاهی تهران مراجعه کرده و خود را تسلیم مأموران کرد.

وی گفت: نجفی با اعتراف به قتل همسرش انگیزه خود را از ارتکاب جنایت، اختلافات خانوادگی مطرح کرده است.

سرپرست دادسرای امور جنایی تهران گفت: دست‌نوشته‌ای از جانب نجفی کشف شده است که در آن به ارتکاب جنایت و همچنین علت و انگیزه خود اعتراف کرده است.

 

نجفی دستگیر شد یا خودش را تسلیم کرد؟

رئیس پلیس آگاهی تهران با بیان اینکه هم‌اکنون این فرد تحت بازجویی قرار دارد، درباره اینکه گفته می‌شود نجفی خود برای اعتراف به پلیس آگاهی مراجعه کرده بود، گفت: این فرد در اظهارات خود مدعی شده بود که قصد داشته تا خود را به پلیس آگهی معرفی کند و شاید به همین دلیل به محدوده خیابان وحدت اسلامی آمده بود که دستگیر شده است.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا