تلویزیون

چگونه در مسابقه خونه مونی شرکت کنیم؟

علی مسعودی مجری، کارگردان و طراح مسابقه خونه مونی را با شعار “خونه بمونید، بازی کنید و جایزه بگیرید” را برای این مسابقه درنظر گرفته است. او در جریان گفت‌وگو با خبرنگاران به این نکته اشاره کرده که علاقه‌مندان به این مسابقه ویدئوهای خودشان را در بخش‌های بازی یک قطعه از یک فیلم، موسیقی ابداعی با وسایل خانه، اجرای نمایش طنز کرونا و هر کار خلاقانه‌ای با موضوع کرونا ارسال کنند و در این مسابقه شرکت کنند.

علی مسعودی درباره “خونه ‌مونی” شبکه نسیم، گفت: مردم را دعوت کردیم به این مسابقه که هم از آلام‌شان کم شود و هم اینکه می‌دانیم بسیاری استعداد داریم که هنوز شکوفا نشده‌اند. این مسابقه‌ها که هدف‌شان استعدادیابی است باید این سرمنزل‌ها را برای آینده بازیگری و هنرمندی این مرز و بوم فراهم کند. کاری که از مردم خواسته‌ایم ویدئوهایی از هنرمندی‌ها و خلاقیت‌ها و ابتکاراتشان ارسال کنند و ما داوری می‌کنیم. همزمان با تعدد ارسال ویدئوها در دو سه روز آینده فیلمبرداری را در دریاچه شهدای خلیج فارس آغاز خواهیم کرد و ان‌شاءالله شبکه نسیم هر شب ماه مبارک رمضان روی آنتن می‌رود.

شرایط شرکت در مسابقه خونه مونی

برای شرکت در برنامه خونه مونی باید ویدیوهای خود را در ۴ رشته زیر به این برنامه ارسال کنید:

موسیقی خانگی

در این بخش اعضای خانواده با یک اجرای گروهی و در کنار هم و با استفاده از لوازم خانه و آشپزخانه یک موسیقی را اجرا میکنند. موسیقی اجرا شده می تواند یک قطعه موسیقی جدید و یا موسیقی های اجرا شده باشد. همچنین خانواده ها میتوانند در موسیقی اجرا شده از آوا نیز استفاده کنند.

ویدیوی خلاقانه

خلاقیت در تولید اثر در این بخش دارای درجه اهمیت بسزایی است و ویدئوهای خلاقانه وارد بخش داوری نهایی مسابقه خواهند شد. ویدئوهای این بخش می‌توانند در هر قالب و نوعی تولید شوند.

بازی یک نمایشنامه

در این بخش مواردی همچون ایده، کارگردانی، طراحی دکور و طراحی صحنه مورد توجه ویژه‌ی هیأت داوران قرار خواهد گرفت.

شما می‌توانید با موضوعات ذکر شده نمایش‌نامه‌ی دلخواه خود را بازی کنید.

همچنین اینجا تعدادی نمایش‌نامه در اختیار شما گذاشته شده است که درصورت تمایل می‌توانید از آنها نیز استفاده نمایید.

بازی یک صحنه از یک فیلم یا یک سریال

معنای این بخش از مسابقه این است که باید تیم شرکت کننده با طراحی لباس و دکور با کمک وسایل خانه، بخش انتخاب شده از فیلم یا سریال را خودشان بازی کنند و نباید هیچ صدا و یا تصویری از فیلم یا سریال انتخابی در ویدئوی ارسالی وجود داشته باشد.

در واقع نباید این بخش را با بازی دابسمش یا لب خوانی بر روی فیلم‌ها اشتباه گرفت و تنها با استفاده از متن و نوع بازی بازیگران اعضای خانواده بخش انتخابی را خود بازی کنند.

لینک ارسال ویدیو برای برنامه خونه مونی

شما می‌توانید ویدیوهای خود را بعد از ضبط به آدرسی که لینک آن در زیر آمده است ارسال و در این برنامه شرکت کنید:

لینک شرکت در مسابقه خونه مونی

نوشته های مشابه

۲ دیدگاه

  1. آیا مسابقه خونه مونی فصل دوم دارد؟؟؟؟؟؟؟؟ تورو خدا جواب منو بدین 🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا