چهره هاسلبریتی ایرانی

ژست های جالب مه لقا باقری در نشست خبری فیلم شنای پروانه + عکس

در این مطلب، عکسی از ژست های جالب مه لقا باقری ، بازیگر سینما و تلویزیون و همچنین کارگردان تئاتر را در نشست خبری فیلم ” شنای پروانه ” به کارگردانی محمد کارت و به تهیه‌ کنندگی رسول صدرعاملی را خواهیم دید! با ما همراه باشید. مه لقا باقری ، همسر جواد عزتی متولد سال ۱۳۶۰ شمسی در شهر تهران می باشد.

ژست های جالب مه لقا باقری

مه لقا باقری فارغ‌ التحصیل مقطع کارشناسی رشته کارگردانی تئاتر از دانشگاه سوره و فارغ التحصیل مقطع فوق لیسانس رشته ی کارگردانی تئاتر از دانشگاه تربیت مدرس تهران است. وی همچنین بیش از ۱۲ سال به صورت حرفه‌ ای در حوزه کارگردانی و بازیگری تئاتر فعالیت داشته است و در جشنواره‌ های داخلی و خارجی در کشورهایی نظیر فرانسه، روسیه و اسپانیا حضور داشته‌ است.

در انتها بد نیست بدانید فیلم سینمایی ” شنای‌ پروانه ” به کارگردانی محمد کارت و به تهیه‌ کنندگی رسول صدرعاملی و به سرمایه گذاری محمدصادق رنجکشان و محصول سال ۱۳۹۸ شمسی می باشد. محمد کارت ، مستندساز و سازنده فیلم‌ هایی همچون ” بچه خور ” و ” بختک ” اولین فیلم بلند سینمایی‌ خود را ساخته است!

علیرضا داوودنژاد ، نویسنده و کارگردان پیشکسوت سینما، در فیلم سینمایی ” شنای‌ پروانه ” به کارگردانی محمد کارت، به تهیه‌ کنندگی رسول صدرعاملی و سرمایه گذاری محمدصادق رنجکشان به عنوان بازیگر مقابل دوربین رفته است! در این فیلم سینمایی که ترکیب بازیگران جالب توجهی دارد، حضور علیرضا داوود نژاد در یکی از نقش‌ های کلیدی، می‌ تواند برای اهالی سینما و مخاطبان فیلم کنجکاو برانگیز باشد. داوودنژاد که طی حدود ۵۰ سال فیلمسازی به عنوان سینماگری جریان ساز شناخته می‌ شود، برای نخستین بار در یک فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا