کلیپ داغ

سکانس طنز علی صادقی در سریال ” خانه به دوش” + ویدیو

ویدیو طنز علی صادقی

سکانس طنز علی صادقی در سریال خانه به دوش به همراه ویدیو جالبی از سکانس طنز سریال خانه به دوش با بازی علی صادقی را در این مطلب ببینید. رضا عطاران کارگردانی است که  معمولاً به تولید آثاری درباره معضلات اجتماعی  بیان واقعیات ملموس است در جامعه می پردازد که بیشتر مورد توجه اقشار ضعیف است، به عبارت بهتر، توجه این کارگردان معطوف به نشان دادن خیر و شر از راه بررسی روابط آدمهای قشر متوسط جامعه و کارکردهای آن در اجتماع می باشد.

در مجموع باید گفت « خانه به دوش» اثری اجتماعی و طنز آمیز است که به مؤلفه های طنز و بازی ها توجه کافی داشته است و دقت در نوع داستان پردازی، دیالوگ نویسی و شخصیت پردازی می توانست اثر با کیفیت تری را به وجود بیاورد.

خلاصه سریال خانه به دوش :

ماشاءالله (حمید لولایی) فرد تهی دستی است که مشکلات مالی او را در وضعیت چکنم قرار داده‌است، او برای اینکه مشکل مالی خود را حل کند با آقای بیات (خشایار راد) که با او به‌طور اتفاقی آشنا شده همکاری می‌کند و پولی را برای سفر به مالزی به او می‌دهد؛ اما او کلاه‌بردار هست. ماشاءالله روی ندارد به خانه برود و در کار مصروف ولی بعد از مدتی بیات را پیدا می‌کند و پولش را پس می‌گیرد.

بازیگران سریال خانه بدوش: حمید لولایی، مریم امیرجلالی، غلامحسین لطفی، علی صادقی، آناهیتا همتی، فلور نظری، بهنوش بختیاری، خشایار راد، محمود بهرامی، پروین میکده، محرم بسیم، پروین ملکی، سعید نورالهی، آناهیتا افشار، سیدجلال طباطبایی، مجید شهریاری، سیدرضا حسینی، حسین شهاب، گیتی معینی، سیروس میمنت، شهناز شهبازی، بهرام علیان، سعیده عرب، فرشاد ارج و رضا عطاران از بازیگران اصلی این سریال هستند.

سکانس طنز علی صادقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا