اخبار داغ

کدام بازیکن مشهور فوتبال سفیر برند رنو شد؟+عکس

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

کدام بازیکن مشهور فوتبال سفیر برند رنو شد؟+عکس

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

گوناگون

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

تیری آنری بازیکن معروف سال‌‌های پیشین تیم آرسنال و تیم ملی فرانسه سفیر جدید برند رنو شد.

 

فوتبالیست مشهور سال‌های نه چندان دور تیم آرسنال و تیم ملی فرانسه، تیری آنری به عنوان سفیر برند رنو معرفی شده است. این فوتبالیست با سابقه در فصل ۲۰۱۸/۲۰۱۹ لیگ جزیره در برنامه‌های تلویزیونی حضور خواهد یافت.

رابطه همکاری آنری و شرکت رنو

رنو و آنری در گذشته یعنی سال ۲۰۰۲ نیز با یکدیگر همکاری داشته‌اند. در آن زمان بازیکن اسبق آرسنال در تبلیغات وا وا ووم رنو حضور داشت. دو سال بعدتر این عبارت به‌صورت رسمی به دیکشنری انگلیسی آکسفورد اضافه شد.

هم‌اکنون این فوتبالیست بازنشسته شده و خودروساز فرانسوی با یکدیگر برای تبلیغ چندین مدل محبوب رنو از جمله کلیو، کپچر و مگان RS همکاری خواهند کرد.

آنری درباره این همکاری گفت:

همکاری دوباره با رنو احساس فوق‌العاده‌ای دارد. من در استادیوم‌های بزرگی در سراسر جهان به میدان رفته‌ام و می‌دانیم که طرفداران چه انرژی فوق‌العاده‌ای را به ما تزریق می‌کنند. من به دنبال کمک به رنو هستم تا در فصل جدید لیگ جزیره لذت حضور در میادین ورزشی را گرامی بدارد.

مدیر رنو در بریتانیا بازگشت تیری آنری را تبریک گفت

ما بازگشت تیری آنری به رنو را تبریک می‌گوییم. در تابستان سال جاری در جام جهانی شگفت‌انگیزی لذت بردیم، جامی که به ما قدرت فوتبال را یادآوری کرد. ما بی‌صبرانه منتظر شروع دوباره لیگ جزیره هستیم تا با آنری بتوانیم لذت زندگی رنو را به همگان نشان دهیم.

تیری آنری به مدت ۲۰ سال در سطح اول فوتبال دنیا توپ می‌زد و حدود ۸۰۰ بازی برای تیم‌هایی همچون موناکو، یوونتوس، آرسنال، بارسلونا و نیویورک ردبول انجام داده است. البته او را بیشتر به خاطر بازی‌های درخشان در آرسنال می‌شناسیم جایی که در ۳۷۶ بازی ۲۲۸ گل به ثمر رساند.

 

این پست توسط بخش گوناگون مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

کدام بازیکن مشهور فوتبال سفیر برند رنو شد؟+عکس

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا