اخبار داغورزشی

کمپین هشتگ استراماچونی باید برگردد + آیا سعادتمند استراماچونی را به استقلال بر می گرداند؟

کمپین هشتگ استراماچونی باید برگردد استقلالی ها در فضای مجازی چیست؟ آیا سعادتمند مدیرعامل آبی ها استراماچونی را به استقلال بر می گرداند؟ پس از فروکش کردن تب قهرمانی پرسپولیس، امروز روزنامه ها به مطالبه هواداران استقلال از مدیرعامل باشگاه پرداختند.

موضوعی که طی ساعات گذشته مطرح شده مطالبه هواداران استقلال از مدیرعامل باشگاه در فضای مجازی است. هواداران استقلال در اقدامی هماهنگ زیر آخرین پست احمد سعادتمند هشتگ استراماچونی را برگردانید را به راه انداخته اند تا شاید در فصل آینده یک بار دیگر با مربی ایتالیایی ماجراجویی کنند.

دوستداران استقلال با ایجاد کمپین برای بازگشت استراماچونی عملا می خواهند راه را برای بازگشت مربی ایرانی به استقلال را ببندند زیرا شنیده می شود امیر قلعه نویی ممکن است بعد از چند سال به خانه برگردد. باید منتظر واکنش مدیرعامل استقلال به هشتگ استراماچونی را برگردانید باشیم.

در ۱۳ ژوئن ۲۰۱۹ استراماچونی با قراردادی دو ساله به باشگاه فوتبال استقلال تهران پیوست. وی با استقلال شروع خوبی نداشت و پس از باخت در دربی تهران در منطقه بحران قرار گرفت اما پس از آن به یکباره با این تیم اوج گرفت و رکورد خارق العاده یازده بازی رسمی بدون شکست را به ثبت رساند که قبل از آن در هیچ تیمی موفق به انجام آن نشده بود.

وی استقلال را پس از مدتها به صدر جدول لیگ برتر فوتبال ایران رسانده بود و استقلالِ استراماچونی از مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ نوزدهم و لیگ قهرمانان آسیا ٢٠٢٠ بشمار می‌رفت اما به یکباره ورق برگشت و بدلیل کارشکنی های پی در پی مدیریت وقت باشگاه،امیرحسین فتحی،که به علت دادن وعده های متعدد و بی اساس به (مژده) معروف شده بود و بشدت از سمت وزارت ورزش و جوانان حمایت می‌شد،استراماچونی پس از چند اولتیماتوم به مدیریت باشگاه جهت رفع مشکلاتی نظیر زمین تمرین مناسب،دیرکرد در پرداخت حقوق بازیکنان و کادرفنی و نحوه پرداخت ها که باعث ایجاد مشکلات فراوان برای وی در کشورش شده بود و وی را به پولشویی متهم کرده بودند،در نهایت درحالیکه تیم در نقطه اوج خود به سر می‌برد و به تیمی بی رقیب در فوتبال ایران تبدیل شده بود،سه بازی مانده به پایان نیم فصل ایران را ترک کرد و به کشورش بازگشت.

پس از آن در پی بحران به‌وجود آمده در باشگاه و خشم شدید هواداران از مدیریت وقت باشگاه اعتراضات گسترده ای از سوی آنان در محل باشگاه و مقابل وزارت ورزش صورت گرفت که از آن بعنوان بزرگترین تجمع اعتراضی در سطح ورزش در ایران یاد می‌شود اما در نهایت سودی نداشت و پس از یکماه سرگرم کردن هواداران استقلال با نمایش هایی نظیر پیگیری در سطوح مختلف سیاسی جهت پرداخت حقوق معوقه و بازگرداندن سرمربی مستعفی،پس از برکناری امیرحسین فتحی از مدیریت باشگاه و فروکش کردن خشم هواداران،فرهاد مجیدی برای دومین مرتبه و علیرغم میل هواداران استقلال که در فضای مجازی بشدت علیه او موضع گرفته بودند،هدایت استقلال بحران زده را بدست گرفت و پرونده مرد محبوب ایتالیایی و نیمکت استقلال در عین ناباوری مختومه شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا