چهره هاسلبریتی خارجی

کوک مارونی نامزد جنیفر لارنس کیست؟+ بیوگرافی |عکس های دو نفره کوک مارونی و جنیفر لارنس

کوک مارونی نامزد جنیفر لارنس کیست؟ به همراه جدیدترین عکس و بیوگرافی کوک مارونی نامزد و دوست پسر جنیفر لارنس همچنین اطلاعات تکمیلی در این مطلب. جنیفر لارنس بازیگر مظرح و شناخته شده هالیوود به تازگی به «کوک مارونی» نامزد کرده است. این نامزدی به صورت رسمی انجام شده است. بسیاری ار طرفداران این بازیگر زن هالیوودی منتظرند تا بدانند کوک مارونی کیست؟

کوک مارونی نامزد جنیفر لارنس
کوک مارونی نامزد جنیفر لارنس

از «کوک مارونی» آنطور که خودش خواسته اطلاع زیادی در رسانه ها مطرح نشده است. او در سال ۱۹۸۵ در میدلبروری، ورمونت، ایالات متحده آمریکا متولد شده است. مارونی بعد از تحصیل در دبیرستان محل تولدش، به دانشگاه نیویورک رفته و با مدرک کارشناسی در تاریخ هنر فارغ التحصیل شده است. کوک مارونی، در حال حاضر مدیر یک گالری هنری است.

جنیفر لارنس با نام کامل جنیفر شریدر لارنس بازیگر مشهور هالیوود در تاریخ ۱۵ اوت ۱۹۹۰ در ایندین هیل کنتاکی متولد شد. لارنس کوچک ترین فرزند گری لارنس کارگر ساختمان و کارن، مدیر کمپ تابستانی است. جنیفر دو برادر بزرگ تر از خودش به نام بن و بلین دارد. مادرش او را مانند برادرانش تربیت کرد و به دلیل رفتار پسرانه و خشن جنیفر، اجازه نمی داد با سایر دختران مهد کودک بازی کند.

جنیفر لارنس سر صحنه فیلمبرداری مردان ایکس-کلاس اول (۲۰۱۰) با هم بازی اش نیکلاس هولت آشنا و مدتی بعد رابطه عاشقانه آن ها آغاز شد. این رابطه تا سال ۲۰۱۴ و بازی در فیلم مردان ایکس-روزهای گذشته آینده (۲۰۱۴) ادامه پیدا کرد.

در سال ۲۰۱۴ به دنبال هک آیکلاد و پخش شدن تصاویر برهنه و خصوصی تعدادی از بازیگران، عکس های برهنه جنیفر لارنس نیز در فضای مجازی دست به دست شد، او با تایید تصاویر خودش، این اقدام را یک جنایت جنسی نامید.

لارنس پس از جدایی از نیکلاس هولت، از ژوئن تا اکتبر ۲۰۱۴ با کریس مارتین خواننده و از سپتامبر ۲۰۱۶ تا اکتبر ۲۰۱۷ با دارن آرنوفسکی کارگردان رابطه عاشقانه داشت.

جنیفر در دوران کودکی در نمایشنامه های کلیسا و برنامه های موزیکال مدرسه بازی می کرد. در سن ۱۴ سالگی، زمانی که برای تعطیلات به نیویورک مسافرت کرده بودند، توسط یک استعدادیاب کشف شد، سپس با وجود مخالفت های والدینش که مایل نبودند دخترشان بازیگر شود، به لس آنجلس نقل مکان کرد تا بتواند در نمایش های تلویزیونی بازی کند.

اولین نقشش بازی در مجموعه تلویزیونی بیل انگوال(۲۰۰۹-۲۰۰۷) بود، او به خاطر بازی در این سریال جایزه بهترین بازیگر جوان را دریافت کرد. او سپس در چندین فیلم نقش های کوتاه و حتی سیاه لشکر را ایفا کرد. سرانجام با بازی در فیلم زمستان استخوان سوز (۲۰۱۰) به چهره شناخته شده ای تبدیل شده و با مردان ایکس (۲۰۱۱) به شهرت رسید.

درخشش جنیفر لارنس در سری فیلم های مسابقات عطش (۲۰۱۵-۲۰۱۲) او را به شهرت جهانی رساند و به عنوان بزرگ ترین بازیگر ابر قهرمان زن در تمام دوران شناخته شد. از فیلم های دیگر جنیفر لارنس می توان به دشت سوزان (۲۰۰۸)، بیش از حد (۲۰۱۱)، دفترچه امیدبخش (۲۰۱۲)، حقه بازی آمریکایی (۲۰۱۳)، مردان ایکس(۲۰۱۶-۲۰۱۱)، سرنا (۲۰۱۴)، جوی(۲۰۱۵)، سیاره زیبا (۲۰۱۶)، مسافران (۲۰۱۶) و گنجشک سرخ (۲۰۱۸) اشاره کرد.

او برای فیلم “دفترچه امیدبخش” موفق به دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر زن در سال ۲۰۱۲ شد. او جوان ترین بازیگر تاریخ سینما است که تاکنون سه بار نامزد دریافت جایزه اسکار شده است.

جنیفر لارنس
جنیفر لارنس

جنیفر لارنس در سال های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ از پردرآمدترین بازیگران جهان بوده و و در لیست ۱۰۰ سلبریتی برتر جهان به انتخاب مجله فوربس قرار گرفته است.
حقایق جالب درباره جنیفر لارنس

لارنس تاکنون توسط مجله های مطرح در لیست برترین بازیگران جهان قرار گرفته است، از جمله در سال ۲۰۱۱ به عنوان یکی از زیباترین افراد جهان در مجله people، در سال ۲۰۱۲ یکی از ۱۰ بازیگر برتر به انتخاب مجله Variety، رتبه ۱۰ در میان ۱۰۰ زن جذاب جهان در سال ۲۰۱۱ به انتخاب مجله Maxim، در سال ۲۰۱۳ جزو ۱۰۰ فرد بانفوذ به انتخاب مجله تایم و در سال ۲۰۱۵ پردرآمدترین بازیگر زن سال با درآمد ۵۲ میلیون دلار به انتخاب مجله فوربز قرار گرفت.

جوایز جنیفر لارنس

برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم دفترچه امیدبخش (۲۰۱۲)
نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم زمستان استخوان سوز (۲۰۱۰)
نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر زن نقش مکمل برای فیلم حقه بازی آمریکایی (۲۰۱۳)
نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم جوی (۲۰۱۵)

عکس های جنیفر لارنس و کوک مارونی

 

۲ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا