چهره هاسلبریتی خارجی

کیوانچ تاتلیتوغ بازیگر نقش قدیر در سریال تصادف کیست؟ + بیوگرافی کامل کیوانچ تاتلیتوغ

کیوانچ تاتلیتوغ بازیگر نقش قدیر در سریال تصادف کیست؟ به همراه زندگینامه و بیوگرافی کامل کیوانچ تاتلیتوغ همچنین عکس و اینستاگرام این بازیگر ترکیه ای. سریال ترکی تصادف Çarpışma یکی از سریال های جدید و مشهور ترکی است. کارگردانی این مجموعه بر عهده «اولوچ بایراکتار» است که سازنده سریال های ایزل، کارادایی و نفوذی نیز بوده است. در این سریال کیوانچ تاتلیتوغ؛ بازیگر محبوب ترک ایفاگر نقش قدیر است.

کیوانچ تاتلیتوغ بازیگر نقش قدیر
کیوانچ تاتلیتوغ بازیگر نقش قدیر

کیوانچ تاتلیتوغ مدل و بازیگر مشهور و شناخته شده  ترکیه‌ای است. این بازیگر جوان سابقا بازیکن بسکتبال بود. او از جمله بازیگران ترکی است که دستمزد بالایی دریافت می‌کند و تاکنون جوایز متعددی از سوی جشنواره مختلف از جمله Golden Butterfly Awards دریافت کرده است. او در سال ۲۰۰۲ برنده عنوان بهترین مدل ترکیه و بهترین مدل جهان بود و از همان سال فعالیت هنری خود را آغاز کرد.

او با بازی در چندین سریال تلویزیونی بسیار موفق جایگاه خودش را به عنوان یک بازیگر نقش یک مرد درجه یک در ترکیه تثبیت کرده است. تاتلیتوغ تاکنون در حدود ۵ عنوان اثر سینمایی و ۹ سریال تلویزیونی ایفای نقش کرده است که سریال «تصادف» آخرین تجربه بازیگری او تاکنون می‌باشد که نقش اصلی این سریال را ایفا کرده است.

کیوانچ تاتلیتوغ ۲۷ اکتبر سال ۱۹۸۳ میلادی در شهر آدانای ترکیه متولد شده است. او در مصاحبه‌ای اظهار داشت پدرش یک آلبانیایی از شهر پریستان است. او در شهر آدانا متولد شده و رشد کرده و خانواده او در آن شهر بیش از یک قرن پشت به پشت نانوایی داشته‌اند. او در دوران مدرسه یک بازیکن فوق العاده در بسکتبال بود. به خاطر بیماری پدرش به استانبول مهاجرت کردند تا در آنجا پدرش بتواند معالجات تکمیلی بهتری دریافت کند. در استانبول برای بازی حرفه‌ای در تیم‌های بسکتبال زیر ۱۸ سال به بازی کردن پرداخت. در سال ۲۰۱۳ از دانشگاه « Kultur» استانبول فارغ التحصیل شد.

این بازیگر ۳۷ سال در سال ۲۰۱۳ با یک طراح مد به نام بسک دیزر در سفارت ترکیه در پاریس ازدواج کرد.  مجسمه این بازیگر برجسته ترکیه‌ای در موزه مادام توساد ترکیه به چشم می‌خورد.

معروفیت کیوانچ تاتلیتوغ بیشتر به خاطر بازی در سریال‌های عشق ممنوع و کوزی گونی است. کیوانچ تاتلیتوغ همزمان با بازی در سریال کوزی گونی به ایفای نقش در یک فیلم سینمایی با نام رویای پروانه پرداخت که در آنجا نقش یکی از دو شاعر داستان را بازی می‌کرد و به خاطر همین نقش مجبور به کم کردن وزن خود شد.

دومین همکاری او با برن سات در سال ۲۰۱۰ و دوبله انیمیشن داستان اسباب‌بازی ۳ بود که کیوانچ دوبلور نقش کِن و برن سات دوبلور باربی بود. پخش سریال‌های او در شبکه‌های ماهواره‌ای عربی باعث محبوبیت او در کشورهای عربی شد و حتی او به این کشورها دعوت شد.

او که در کشورهای عربی با لقب برد پیت خاورمیانه شناخته می‌شود در یکی از موزیک ویدئوهای خواننده زن لبنانی به نام رولا سعد حضور یافت. یکی از کارهای این بازیگر سریالی با نام سعید و شورا (سعید گرگ و شورا) است. این سریال در سه کشور روسیه، اوکراین و ترکیه فیلمبرداری شد. در این سریال او نقش یک سرباز ترک را که به کشور روسیه خدمت می‌کند بازی کرده و برخلاف خواسته و وصیت پدرش که خواستار ازدواج وی با دختری ترک از سرزمین خودشان است عاشق دختری روسی به نام شورا می‌شود و مشکلاتی را بین او، پدر و خانواده اش ایجاد می‌کند.

آدرس اینستاگرام

instagram.com/kivanctatlitug

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا