اخبار داغ

گابریل کالدون سرمربی جدید پرسپولیس کیست؟ + مبلغ قرارداد

مجله اینترنتی کولاک :  مسئولان باشگاه پرسپولیس گابریل کالدرون را به عنوان سرمربی جدید این باشگاه انتخاب کردند.

گابریل کالدون سرمربی جدید پرسپولیس کیست؟ + مبلغ قرارداد

پس از چند روز مذاکره مسئولان باشگاه پرسپولیس با چند مربی خارجی، در نهایت گابریل کالدرون سرمربی ۵۹ ساله آرژانتینی به عنوان انتخاب نهایی هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به زودی به عنوان سرمربی این تیم معرفی خواهد شد. همچنین یک سایت یونانی از مبلغ قرارداد «گابریل کالدرون» سرمربی آرژانتینی در پرسپولیس پرده برداشت و اعلام کرد پیشنهاد وی اختلاف قابل توجهی با «تاکیس لمونیس» سرمربی یونانی دارد.

باشگاه پرسپولیس مذاکرات خود را با گابریل کالدرون سرمربی آرژانتینی نهایی کرده است و احتمالاً به زودی این توافق اعلام خواهد شد. سایت «themasports» یونان شب گذشته در خبری اعلام کرد مبلغ قرارداد کالدرون با پرسپولیس ۱ میلیون دلار است در حالی که تاکیس لمونیس سرمربی یونانی به پرسپولیس پیشنهاد ۵۰۰ هزار یورویی داده است.

این سایت نوشت: «تاکیس لمونیس به دومین گزینه اصلی نیمکت پرسپولیس تبدیل شده است اما هنوز اولین مربی مدنظر این باشگاه ایرانی نیست. تاکیس هفته گذشته به استانبول سفر کرد و مذاکراتی با باشگاه پرسپولیس داشت. او که اولویت چهارم باشگاه پرسپولیس محسوب می شد، در نهایت به دومین گزینه مدنظر این باشگاه تبدیل شده است.

یک تفاوت عمده تاکیس با گابریل کالدرون برای هدایت پرسپولیس مسائل مالی است. کالدرون درخواست قرارداد یک میلیون دلاری در سال داشته است در حالی که لمونیس خواهان قرارداد ۵۰۰ هزار دلاری از پرسپولیس است.»

بیوگرافی گابریل کالدرون

گابریل کالدرون متولد ۷ فوریه ۱۹۶۰ در آرژانتین، مربی فوتبال است. با ۱۸۰ سانتی متر قد در پست هافبک بازی می کرد و تا مقطع زیر ۲۳ سال تیم ملی کشور هم دعوت شد و در تیم های بتیس و پاری سن ژرمن نیز دوران خوبی داشت

حرفه ای از ۱۴ سالگی

گابریل در شهر ۲۶ هزار نفری راوسون آرژانتین متولد شد. در سال ۱۹۷۴ وقتی ۱۴ ساله بود فوتبال حرفه ای را با جوانان تیم El Porvenir شروع کرد و دو سال بعد در ۱۶ سالگی توانست در تیم بزرگسال این باشگاه بازی کند.

از باشگاه تا تیم ملی

از سال ۱۹۷۷ وقتی ۱۷ ساله بود عضو تیم ملی زیر ۲۱ ساله آرژانتین شد و در ۲۰ بازی ۵ گل بثمر رساند او سپس بین سال های ۱۹۸۱ تا ۱۹۹۰ عضورتیم ملی زیر ۲۳ سال بود؛ او هم تیمی مارادونا در تیم های ملی زیر ۲۱ و ۲۳ سال بود.

گابریل کالدون سرمربی جدید پرسپولیس کیست؟ + مبلغ قرارداد

 

از بتیس تا پاری سن ژرمن

آقای کالدروان در سال های ۱۹۷۴ تا ۱۹۹۴ در ۹ تیم بازی کرد، بهترین عمر فوتبالی اش بازی در تیم های رئال بتیس در سال ۱۹۸۳ تا ۱۹۸۷ و پاری سن ژرمن بین سال های ۱۹۸۷ تا ۱۹۹۰ بود؛ نهایتا وقتی ۳۴ ساله بود از دنیای حرفه ای خداحافظی کرد.

شروع مربیگری

از سال ۱۹۹۷ وقتی ۳۷ ساله بود با تیم کان دوران سرمربیگری اش را شروع کرد، او از سال ۲۰۰۴ به آسیا آمد و یک سال سرمربی تیم ملی عربستان سعودی شد. از سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۰۸ سرمربی تیم ملی عمان بود تا اینکه مدتی در الاتحاد، الهلال، بنی یاس بود سپس بین سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۳ میلادی سرمربی تیم ملی بحرین شد. او به مدت ۵ ماه سرمربی رئال بتیس شد اما نیم فصل جدا و هدایت تیم الوصل را برعهده گرفتو از سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۹ نیر سرمربی القطر بود

گابریل کالدرون پرسپولیس

بعد از جدایی برانکو ایوانکوویچ در پایان فصل ۹۸ – ۱۳۹۷ گابریل کالدرون آرژانتینی در ۸ تیر ماه ۱۳۹۸ به عنوان سرمربی تیم پرسپولیس انتخاب شد تا هدایت این تیم را بدست بگیرد. باید دید این مربی ۵۹ ساله می تواند موفقیت های برانکو را تکرار کند یا خیر!

زندگی شخصی

گابریل کالدرن به شدت محافظه کار است و کمتر تن به مصاحبه می دهد، او سالها پیش با Rosa Nutt ازدواج کرده که ثمره این زندگی یک دختر بنام لورا و یک پسر بنام جان می باشد

مربی نه چندان موفق!

کالدرون همانند برانکو ایوانکوویچ سابقه حضور در لیگ عربستان را در کارنامه دارد و روی نیمکت تیم‌ های مطرح الهلال و الاتحاد این کشور نشسته است. این مرد آرژانتینی ۸ سال قبل تر از برانکو موفق به حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا شده که او نیز به مقام نائب قهرمانی رضایت داده است. با این حال دو سابقه قهرمانی در لیگ عربستان و یک قهرمانی جام حذفی به نام خود ثبت کرده است اما در ۷ سال اخیر اکثرا با تیم های خود ناموفق ظاهر شده است.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان ، خبرآنلاین

نوشته های مشابه

۲ دیدگاه

    1. سلام ایمان جان اگر به انتهای مطلب دقت کنید منابع مطلب زده شده . معمولا مجله اینترنتی کولاک با داشتن ۱۵ نویسنده و مترجم مطالبش عمدتا اختصاصی است یا از منابع معتبری همچون خبرگزاری های ایسنا، باشگاه خبرنگاران جوان و خبرآنلاین و … بازنویسی می شه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا