چهره هاسلبریتی ایرانی

گریم فوق العاده اکبر عبدی در نقش دونالدو ترامپ رئیس جمهور آمریکا + ویدیو و عکس

عکس و فیلم گریم جالب اکبر عبدی در نقش دونالدو ترامپ. بازیگر هزار چهره سینمای ایران توسط عبدالله اسکندری گریمور به شکل دونالد ترامپ درآمد. احمداحمدی تهیه کننده لازانیا ویدئوی از گریم اکبرعبدی باشمایل ترامپ که طراحی گریم را عبدالله اسکندری برعهده دارد در صفحه شخصی خود گذاشت با عنوان ترامپ نقشی که در فیلم لازانیا حذف شد..

عبدالله اسکندری یکی چهره پردازان و گریمورهای موفق ایرانی است. او تاکنون ۶ بار برنده سیمرغ بلورین بهترین چهره‌پردازی جشنواره فیلم فجر شده است. بعد از گنجاندن بخش چهره‌پردازی در لیست بهترین‌های جشنواره فیلم فجر که از دوره هفتم اتفاق افتاد، اسکندری برای فیلم‌های «مادر» (علی حاتمی)، «ناصرالدین شاه اکتور سینما» (محسن مخملباف)، «بلندی‌های صفر» (فلاح لیالستانی)، «آخرین بندر» (حسن هدایت)، روز واقعه (شهرام اسدی) و «ساحره» (داوود میرباقری) برنده سیمرغ بلورین این رشته شده است.

عبدالله اسکندری تاکنون بیش از یکصد و شصت پروژه سینمایی و تلویزیون را در ایران طراحی کرده است که از جمله آثار شاخص و به یاد ماندنی آن می‌شود به «هزاردستان»، «مثل آباد»، گوزن‌ها، «کندو»، «سایه‌های بلند باد»، «دست فروش به بانو»، «بازمانده»، «آدم‌برفی»، دلشدگان، مادر، مسافر ری و … اشاره کرد.

عبدالله اسکندری در صفحه اجتماعی خود تست گریمی از اکبر عبدی گرفت و این بازیگر را که به مرد هزار چهره سینمای ایران مشهور است به شکل دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در آورد!

اکبر عبدی در نقش دونالدو ترامپ رئیس
اکبر عبدی در نقش دونالدو ترامپ رئیس

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا