گفتگو

گفتگوی نوروزی با مرجانه گلچین بازیگر سریال نوروزی زوج یا فرد

مجله اینترنتی کولاک : مرجانه گلچین بازیگر زوج یا فرد درباره این سریال که ایام نوروز از شبکه سه سیما پخش می‌شود، بیان کرد: کار کردن برای نوروز یا رمضان همیشه برای من جذاب بوده است چون پربیننده‌ترین زمان برای پخش سریال است و اگر حرف و پیام و قصه جدیدی هم داشته باشید اثرتان جذاب‌تر و پربیننده‌تر می‌شود.

گفتگوی نوروزی با مرجانه گلچین بازیگر سریال نوروزی زوج یا فرد

وی ادامه داد: سریال زوج یا فرد هم قصه‌ای دارد که نوعی نقد اجتماعی به اوضاع و احوالی است که شاید خیلی از خانواده‌ها درگیر آن باشند. حساسیت‌هایی در متن وجود دارد و حرف‌های بسیاری نسبت به برخی از مسائل اجتماعی بیان می‌شود.

این بازیگر تلویزیون با اشاره به برخی از معضلات مطرح شده در این سریال اظهار کرد: مساله جوانان، کار و بازنشستگی از جمله محورهایی است که این سریال به آن می‌پردازد. پایه و اساس این کار فیلمنامه است که قصه خوبی را شکل داده است و امید داریم خروجی خوبی هم داشته باشد.

گلچین با اشاره به اینکه بسیاری از واقعیت‌ها

و اتفاقات جامعه در داستان‌های سریال‌ها دیده نمی‌شود، توضیح داد: این سوالی است که همیشه در پس ذهن من است که چرا مردم نمی‌توانند بسیاری از واقعیت‌ها را در قصه‌ها ببینند، اتفاقاً هرچه ما به واقعیت‌های جامعه نزدیک تر شویم قصه مطلوب‌تری هم داریم.

وی همچنین درباره نقش خود در زوج یا فرد گفت: من نقش مادری را دارم که پرستاری یک خانم سالمند را هم بر عهده دارد؛ با همه دغدغه‌هایی که یک مادر برای فرزند جوانش دارد و نگران آینده فرزندش است. این نقش چندان خاص و پیچیده نیست و بیشتر حال و هوای خانوادگی دارد و من هم در این راستا نقش خود را ایفا می‌کنم.

گلچین همچنین درباره ایام نوروز و دورهمی خانواده‌ها در این روزها گفت: امیدوارم در ایام نوروز خانواده‌ها به بهانه این سریال دور هم جمع شوند چون دیگر خانواده به معنایی که در عیدهای قدیم و کودکی داشتیم، وجود ندارد.

این بازیگر تلویزیون در پایان سخنانش عنوان کرد: امیدوارم در نوروز امسال حال مردم خوب باشد، عید یعنی بتوانید خرید کنید، خانه خود را تمیز کنید و همه این ها مستلزم داشتن پول است تا بتوانید این کارها را انجام دهید.

این سریال به کارگردانی علیرضا نجف زاده و تهیه کنندگی مهران مهام ساخته شده است و هر شب ساعت ۲۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود. هدایت هاشمی، مرجانه گلچین، مهران غفوریان، یوسف تیموری، ناهید مسلمی، شیدا خلیق، مهشید ناصری، آتیه جاوید،دلسا ملکی، مهران رجبی، کریم قربانی و … از بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

حتما بخوانید :

ماجراهایی که در قسمت آخر سریال زوج یا فرد رخ می دهد بدون سانسور

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا