اخبار داغ

یک سایت پورنوگرافی، نهمین سایت پربازدید جهان شد

مجله اینترنتی کولاک، ترجمه: پرویز فغفوری آذر

دست هر کسی، کوچک و بزرگ، زن یا مرد، پیر یا جوان، کلا فرقی ندارد، دست هر کسی یک گوشی می‌بینیم و تعارف که نداریم،‌از همان ابتدا هم برای خواندن کتاب تنبل بودیم و الان اگر هنر کنیم،‌ چند خبر روی موبایل می‌خوانیم و تمام.

با اصرار یاهو بر شلوغ کردن صفحه جستجوی خود (yahoo.com) و زرنگی لری پیج و سرگی برین در طراحی ساده‌ترین صفحه ممکن برای گوگل (google.com) و انتقال اخبار اعصاب خردکن و شلوغ‌کننده صفحه جستجو از صفحه اول به دیگر صفحات این سایت، عقب افتادن آلتاویستا از تمام صفحه دیگر و اصرار بیخود اپرا، سافاری و بینگ برای حضور در این صحنه، طبیعی است که گوگل از تمام سایت‌ها در زمینه جذب بازدیدکننده و جستجوگر پیشی بگیرد.

دروغ چرا؟ آن سایت چینی که رتبه چهارم را در اختیار دارد و خودم هم نتوانستم بفهمم چطور باید تلفظش کرد باید هم در میان ده سایت برتر از لحاظ بازدیدکننده قرار بگیرد. وقتی در کشوری با یک پنجم جمعیت کره زمین گوگل فیلتر شود و یاهو هم کلا قاطی سایت‌های به دردبخور محسوب نشود‌، طبیعی است که یک سایت تولید داخلی رشدی در حد جهت از فرش به عرش داشته باشد. همان طور که وی چت چینی‌ها از واتس‌اپ و تلگرام و وایبر و باقی اپلیکیشن‌ها جلو افتاده. حالا اگر دوست دارید تولید داخلی چینی‌ها را با تولید داخل ما (سروش و گپ و …) یا حتی همین پراید مقایسه کنید،‌ واگذار می‌کنم به خودتان و انصافی که دارید، اما انصافا کارشان در زمینه نرم‌افزار و طراحی سایت محشر است.

دور نیفتیم از اصل مطلب.

براساس آخرین آمار، گوگل با ۶۷٫۱۶ میلیارد بازدیدکننده، پربازدیدترین سایت دنیاست و اینستاگرام با ۳٫۱۵ میلیارد بازدید،‌کمترین بازدیدکننده را در میان ۱۰ سایت پربازدید دنیا در اختیار دارد.

اما یک نکته جالب، تکان‌دهنده و حتی هولناک:

آیا باورتان می‌شود یک سایت پورنوگرافی با تهیه‌ عکس و کلیپ‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت از پورن‌استارهای مرد و زن، توانسته مقام نهم را به خود اختصاص دهد؟ حتی بالاتر از اینستاگرام! بیشترین جذب مشتری را هم از طریق به اشتراک‌ گذاشتن کلیپ‌هایش در دیگر سایت‌های پورنوگرافی به دست آورده است.

the most visited websites worldwide

منبع: Reddit

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا