تلویزیونسریالسریال‌ایرانی

آیا حامد در سریال لحظه گرگ و میش زنده است ؟

مجله اینترنتی کولاک : سریال لحظه گرگ و میش این شب ها  از  شبکه سه سیما پخش می شود رضایت نسبی مخاطبان شبکه سه را جلب نموده است . یکی از معماهای این شب ها زنده بودن حامد در  سریال لحظه گرگ و میش   است .

در برخی از رسانه ها گمانه زنی شده است که حامد زنده است و به زودی به قصه سریال برمی گردد ، البته برخی از  کاربران فضای  مجازی نیز این دیدگاه را قبول ندارند و معتقدند که حامد شهید شده و برگشتی در کار نیست .

 

با توجه به اینکه آغازسریال لحظه گرگ و میش با عاشقانه های یاسمن و حامد بود و نبود حامد در ادامه داستان موجب کاهش جذابیت قضه  می شود به احتمال زیاد او زنده است و به سریال برمی گردد .

نقش حامد در  سریال لحظه گرگ و میش  را  پاشا رستمی ایفا نموده است . پاشا رستمی متولد تیر ۱۳۶۳ در تهران، بازیگر است ، او فارغ اتحصیل لیسانس مهندسی کشاورزی می باشد، فعالیت خود را از تئاتر شروع کرد و با حضور در کارهای تصویری چهره اش دیده شد و عاشق سفر خارجی است .

 

پاشا رستمی بازیگر نقش حامد در  سریال لحظه گرگ و میش   بصورت جدی فعالیت خود را در بازیگری، حین تحصیل در دانشگاه با حضور در کارگاه های آزاد بازیگری شروع کرد و از همانجا وارد عرصه تئاتر شدبعد از فعالیت های اولیه مدتی به کانادا رفت و در استان انتاریو زندگی می کرد، آنجا اغلب به کارهای تبلیغاتی و ساخت تیزر مشغول بود اما طولی نکشید دوباره به ایران بازگشت.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا