تلویزیونسریالسریال‌ایرانی

در قسمت آخر سریال دلدار چه اتفاقاتی افتاد ؟

مجله اینترنتی کولاک :امشب قسمت آخر سریال دلدار روانه شبکه دو سیما شد ، دلدار درس عبرت بزرگی به تماشاگرانش داد و می توان آن را یکی از درخشان ترین سریال های ساخته شده در سال های اخیر دانست .

دلدار قصه ای جذاب و پرتب و تاب داشت با اینکه قصه کمی بیش از حد کش داده شد و تمام اتفاقات پتانسیلی بیش از دوساعت و در حد یک فیلم سینمایی نداشت اما به هر حال سریال خوبی بود و نمره ی کاملی از تماشاگرانش گرفت .

کامیار امشب برای همیشه دست از رونا کشید و فهمید که جایی در زندگی رونا ندارد ؛ او مردی عاشق نبود و همیشه ادای یک مرد عاشق را در می آورد .

کامیار عاشق پول و ثروت پدر رونا بود و به همین علت خودش را به آب و آتش می زد که رونارا به دست بیاورد و از همین طریق ثروت اورا تصاحب کند .

آرش حال خوبی نداشت و همیشه خودش را روی چوبه دار تصور می کرد ؛ سامان که در این ماجرا مقصر اصلی بود به خانه قاسم رفت و با حرف های منطقی اش از قاسم تقاضا کرد  که آرش را ببخشد .

سامان گفت که شما ماهیسرا را به بخشیدید تا ظلمی که در حقم کردید را جبران کنید ؛ اما با بخشیدن ماهیسرا به من هیچ چیز جبران نمی شود .

قاسم حرف سامان را قبول نکرد و از اینکه از او در خواست بخشش آرش را کرده است ناراحت شد .

فردا اولین روز دادگاه بود ؛ قاسم پیراهن کرمی رنگ زیبایی به تن کرده بود وقتی پونه پرسید که پیراهن را چه کسی برایت خریده چیزی نگفت .

پیراهن کرمی رنگ را آرش برایش خریده بود که لباس عزا از تن در بیاورد و همین کار او به معنای بخشش آرش بود .

در قسمت آخر سریال دلدار قاسم آرش را بخشید و احساس خوشبختی عمیق قاسم از بخشش قاتل پسرش به تصویر کشیده شد .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا