سیاسی

علت لغو سفر آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی به شیراز چه بود؟

دلیل اصلی لغو سفر آیت‌الله رئیسی به شیراز سلامت مردم بوده است، هرچند در همین شهر اقداماتی بدون توجه به کرونا در حال انجام است.

رئیس شورای راهبردی ستادهای انتخاباتی آیت‌الله رئیسی در نشستی با اصحاب رسانه اظهار داشت: سفر آیت‌الله رئیسی به شیراز هنوز قطعی نشده بود که مصاحبه‌ای انجام شد و در صورتی که در حد گمانه زنی بود، پیرامون این سفر اظهارنظر کردند.

علت لغو سفر آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی به شیراز چه بود؟

حجت‌الاسلام محی‌الدین طاهری  با بیان اینکه مواضع رسمی و امور مرتبط با آیت‌الله رئیسی توسط ستاد مرکزی و شورای راهبردی انجام می‌شود، تاکید کرد: هر کدام از ستادها که بخواهند همراه و هماهنگ با ما فعالیت کنند، معاونت هماهنگ کننده باید آنها را تایید نمایند.

رئیس شورای راهبردی ستادهای انتخاباتی آیت‌الله رئیسی در فارس درخصوص لغو سفر وی اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های اصلی آیت‌الله رئیسی، سلامت مردم در این شرایط می‌باشد و به دلیل عشق و علاقه خاصی که آحاد مردم نسبت به ایشان دارند، رعایت پروتکلها سخت بود.

وی با اشاره به رعایت نشدن پروتکلهای بهداشتی در خوزستان در پی حضور آیت‌الله رئیسی گفت: امکان رعایت پروتکلها حتی در ورزشگاه های ما وجود ندارد و به همین دلیل سفر لغو شد و در آینده شاید به صورت محدود و کنترل شده امکان آن میسر شود.

 

ستاد مرکزی محور برنامه‌های آیت‌الله رئیسی

رئیس ستاد مرکزی و مردمی دولت مردمی ایران قوی ۱۴۰۰ فارس با اشاره به اینکه دلیل لغو سفر آیت‌الله رئیسی به شیراز حفظ سلامت مردم بوده است، بیان کرد: آیت‌الله رئیسی همانند دیگر کاندیدای ریاست جمهوری، ستادی را به وزارت کشور معرفی و مسئولانی را برای استانها معرفی کرده است.

مجید فروردین با بیان اینکه قصد جلوگیری از فعالیت سایر ستادها را نداریم، اظهار کرد: محبوبیت بالای آیت‌الله رئیسی سبب شده که بسیاری از ستادها خودجوش برای وی راه اندازی کنند اما برخی هماهنگی لازم را ندارند.

وی ادامه داد: اغلب ستادهای فعال در پی تبلیغ آیت الله رئیسی هستند و معدودی نفوذی نیز به دنبال سوءاستفاده می‌باشند.

فروردین با تاکید بر نامه ارسال شده به وزارت کشور بیان داشت: از روز سه شنبه موضوع سفر آیت‌الله رئیسی به شیراز مطرح شد و در حالی که ما به دنبال مکانی برای برگزاری بودیم و هنوز در شورای تامین به سرانجام نرسیده بود، برخی دنبال مصاحبه بودند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا