چهره هاسلبریتی ایرانی

بیوگرافی لاله اسکندری بازیگر نقش “رعنا” در سریال بی قرار

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

بیوگرافی لاله اسکندری بازیگر نقش “رعنا” در سریال بی قرار

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

چهره ها

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

سریال بی قرار از شبکه ۲ در حال پخش است. این سریال را مجید اوجی تهیه کرده است. در این سریال لاله اسکندری در نقش “رعنا” بازی می کند. او خواهر ستاره اسکندری است و در سریال های زیادی حضور داشته است.

لاله اسکندری ۳۰ آذر ۱۳۵۴ در تربیت حیدریه به دنیا آمد. او فارغ التحصیل لیسانس رشته طراحی گرافیک از دانشگاه آزاد تهران مرکز است دو خواهر بنام ستاره و سارا و یک برادر بنام سیامک دارد. ستاره بازیگر و سارا چهره پرداز است، علاوه بر بازیگری طراح گرافیک روی موزاییک است.

 

اسکندری در سال ۱۳۷۵ که تئاتر شهر دنبال نیروی جدید بود با حمایت خواهرش سارا وارد تئاتر شهر شد و دو نیم سال در کنار خواهرش کار گریم پرداخت و سپس از طریق تئاتر بصورت حرفه ای وارد عرصه بازیگری شد.

او فعالیت حرفه ای را با فیلم متولد ماه مهر سال ۸۷ در سینما شروع کرد سپس در اوایل دهه ۸۰ شمسی با سریال ۱۷ قسمتی خاک سرخ به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا وارد قاب تلویزیون شد.

لاله اسکندری با ساسان فیروزی ازدواج کرده است. او درباره نحوه آشنایی با فیروزی کفته است: «در سال ۱۳۸۶ یک نمایشگاه صنعت ساختمان در تبریز بود که من آنجا غرفه داشتم و خانم اسکندری هم برای بازدید به آنجا آمده بودند و در آنجا با هم آشنا شدیم. من به خاطر کارم در حوزه هنری دکوراسیون و زیبا سازی به دیدن این آثار علاقمند هستم و همان شد که به نمایشگاه رفتمو آنجا با ساسان فیروزی آشنا شدم.

من در کارهای طراحی با شرکت ایشان مشغول کار شدم و یکسری کارهای تبلیغاتی با هم انجام دادیم و اینجا بود که آشنایی ما بیشتر شد و در نهایت به ازدواج ختم شد.»

 

اسکندری در دکوراسیون و کارهای پتینه و موزاییک و بحث چیدمان خانه و بخش زیبایی‌ آن نیز فعالیت کرده است کاشی کاری طرح کهکشان راه شیری در تقاطع بزرگراه حکیم و کردستان شهر تهران از نمونه کارهای وی میباشد، عکاسی هم یکی از علایق اوست.

اسکندری با بازی در مجموعه تلویزیونی خاک سرخ استعداد هایش را به معرض نمایش گذاشت و با بازی در نقش زنی که حرف نمی زند بازی قابل توجهی از خود ارائه داده است. در سال ۹۱ برای دیدن فیلم آزمایشگاه نیلا به کارگردانی حمید امجد به برج میلاد دعوت شده بود.

سریال های تلویزیونی

● خاک سرخ – ۱۳۸۱
● مشق عشق – ۸۱ – ۱۳۸۰
● در چشم باد – ۱۳۸۷
● همچون سرو -۱۳۸۹
● مادر -۱۳۸۹
● اولین انتخاب -۱۳۹۲
● دولت مخفی – ۱۳۹۳
● شیوع – ۱۳۹۴

فیلم های سینمایی

● دریاچه ماهی – ۱۳۹۵
● مالیخولیا – ۱۳۹۴
● خانواده ارنست – ۱۳۸۸
● نطفه شوم – ۱۳۸۷
● آخرین نقش – ۱۳۸۶
● مخمصه – ۱۳۸۶
● آفتاب بر همه یکسان می‌ تابد – ۱۳۸۵
● راننده تاکسی – ۱۳۸۵
● شوریده – ۱۳۸۳
● گرداب – ۱۳۸۳
● این زن حرف نمی‌ زند – ۱۳۸۱
● شراره – ۱۳۷۸
● متولد ماه مهر – ۱۳۷۸

این پست توسط بخش چهره ها مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

بیوگرافی لاله اسکندری بازیگر نقش “رعنا” در سریال بی قرار

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا