چهره هاسلبریتی ایرانی

امیر کاظمی: دوست دارم لیسانسه های ۵ هم ساخته شود!

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

امیر کاظمی: دوست دارم لیسانسه های ۵ هم ساخته شود!

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

چهره ها

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

چرا لیسانسه ها دیده می شود؟

اصلی ترین عاملی که باعث شد لیسانسه ها دیده شود همذات پنداری مردم با کاراکترهای این سریال است. «حبیب»، «مازیار»، «مسعود» یا سایر شخصیت ها… مشکلات اجتماعی زیادی در این مجموعه مطرح می شود که مردم آن را می بینند و با آن همذات پنداری می کنند.

مهمترین ویژگی نقش مازیار

شخصیت «مازیار» نسبت به دو شخصیت دیگر یعنی «حبیب» و «مسعود» کمی تلخ تر است. مازیار با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می کند. پدر و مادرش از همه جدا شده اند و پدرش به اعتیاد مبتلا شده است . خدا را شکر بیننده ها با این شخصیت ارتباط برقرار کردند و از این موضوع خیلی خوشحالم.

 

 

بازی در نقش مازیار سخت بود؟

کاراکتری مثل «مازیار» برای من یک چالش محسوب می شد. چون در یک کار کمدی باید شخصیتی را بازی کنم که خیلی تلخ است و مشکلات زیادی دارد. به همین خاطر بازی در نقش مازیار برای من جذابیت داشت.

درباره سروش صحت …

سروش صحت را از قبل خیلی دوست داشتم. کارهای او را دنبال می کردم و علاقه مند بودم. اولین بار هم که برای سریال شمعدونى به دفتر آقای چگینی دعوت شدم و او را ملاقات کردم خیلی دوست داشتم که در این سریال باشم. او هم لطف کرد و من را برای آن کار پذیرفت. در همان هفته های اولی که کار شمعدونی را آغاز کرده بودیم سروش صحت پیشنهاد کار در «لیسانسه ها» را مطرح کرد. به نظرم او کارگردان و نویسنده فوق العاده ای ست. خوشحالم که در دوکار سروش صحت حضور داشتم و استقبال می کنم اگر در کار سوم ایشان هم حضور پیدا کنم.

شنا و اسکیت؟!

اینکه در مورد من برخی از سایت ها نوشته اند که در رشته های شنا و اسکیت در حد ملی کار کرده ام اصلا صحت ندارد.

 نقد «مازیار» و «لیسانسه ها»

به نظرم چندان اصولی نیست که یک نفر در مورد خودش یا کاری که در حال انجام آن است نقدی بنویسد. مگر اینکه چندین سال از آن کار گذشته باشد تا بشود آن را نقد کرد. مثلا در مورد کار لیسانسه ها به نظرم ۴ یا ۵ سال بعد باید نقد نوشت و الان در مورد کارهایی که ۴ یا ۵ سال قبل انجام داده ام می توانم نقد منصفانه ای بنویسم.

نقش آفرینی در ژانرهای دیگر

کارهای طنز کارهای جذابی هستند و همه می دانیم عامه مردم کارهای طنز را چه در تلویزیون و چه در سینما خیلی دوست دارند. من خودم را به عنوان یک بازیگر کمدی نمی دانم. من در ژانر های دیگر هم بازی کرده ام از ژانرهای اکشن و پلیسی گرفته تا تاریخی و ملودرام.

رابطه با کاربران شبکه های اجتماعی تا کجا؟

اینکه در صفحات اجتماعی با کاربران ارتباط برقرار می کنم و از کاربران در خصوص کارهایم نظرخواهی می کنم، به عمر آن شبکه اجتماعی بستگی دارد. باید ببینیم اینستاگرام تا کجا عمر خواهد کرد ، شبکه اجتماعی بعدی چیست، چه امکاناتی دارد و چقدر مارا سورپرایز خواهد کرد. ادامه دار بودن این قضیه به عمر تکنولوژی مربوط است.

لیسانسه ها تا کی ادامه دارد؟

لیسانسه ها (۱ و ۲)  مشکلات جوانان را مطرح می کند و سه کاراکتر اصلی آن سه جوانی هستند که  در جامعه امروز زندگی می کنند و مشکلات آنها مشکلات اکثر آدم های هم سن و سالشان در این جامعه است. این مجموعه تا جایی که مشکلات اجتماعی ادامه داشته باشد قابلیت ادامه دادن دارد! مخاطب هم اگر همینطور استقبال کند ما هم دوست داریم که سری سوم، چهارم و حتی پنجم لیسانسه ها ساخته شود. اما مهمتر از هرچیزی دنبال کردن و دوست داشتن مخاطب است.

تحقیق در مورد بیماری «مازیار»

ما در این کار از مشاوره موسسه «دهش پور» استفاده کردیم. از مشاوره های دکتر امید رضایی استفاده کردیم که در سریال هم نقش دکتر من را بازی می کند. خیلی با تحقیق و بررسی سمت این بیماری رفتیم و به یک شناخت کاملی از آن رسیدیم خصوصا سرطان لنف. من به این دلیل از فعل جمع استفاده می کنم که منظورم خودم، ایمان صفایى (نویسنده کار) و آقای صحت به عنوان کارگردان کار است.

 میزان شناخت از یک بیمار سرطانی

تنها چیزی که خیلی مهم است تا راجع به بازیگر کاراکتر سرطانی این کار بگویم این است چند جا خوانده بودم که نوشته بودند چرا «مازیار» اضافه وزن دارد! این حرف از بی اطلاعی است. سرطان لنف باعث کاهش وزن نمی شود و به گفته متخصصین این بیماری، کسی که با این نوع سرطان دست و پنجه نرم می کند، چون خیلی توصیه می شود که به خودش برسد و نمی تواند چندان تحرک داشته باشد، معمولا در مرحله درمان به اضافه وزن دچار می شود. سرطان هایی که باعث کاهش وزن انسان می شود سرطان های روده و معده است.

گفتگو: حبیب خلیفه

این پست توسط بخش چهره ها مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

امیر کاظمی: دوست دارم لیسانسه های ۵ هم ساخته شود!

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا