اخبار داغ

جزئیات و علت تجمعات اعتراضی در ساری، مشهد، اصفهان و کرج+پنج شنبه ۱۱ مرداد

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

جزئیات و علت تجمعات اعتراضی در ساری، مشهد، اصفهان و کرج+پنج شنبه ۱۱ مرداد

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

سیاسی

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

بعد از گرانی های اخیر و بالا رفتن قیمت دلار تجمعات اعتراضی در برخی از نقاط کشور برگزار شد. این تجمعات در شهرهای کرج، ساری، مشهد و اصفهان بزرگتر و پر جمعیت تر بود. حاضرین در این تجمعات با حضور در میادین اصلی شهر و یا استانداری ها شعارهایی بر ضد گرانی و ناکارآمدی دولت در مهار تورم سر دادند.

برگزاری تجمع اعتراضی در کرج

فلکه اول رجایی شهر به واسطه اینکه منطقه ای پرتردد و شلوغ در کلانشهر کرج محسوب می شود، ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی برای هدایت خودروها و جلوگیری از ترافیک سنگین در منطقه مستقر شده اند، با این وجود اکنون مسیرهای ورودی و خروجی به رجایی شهر با ترافیک سنگین مواجه شد.

در منطقه برپایی تجمع در فلکه اول رجایی شهر تعداد زیادی واحد تجاری و مرکز خرید مستقر شد که ماموران انتظامی در تلاش بودند تا آسیبی به اموال مردم وارد نشود.

تجمعات مشابهی نیز ۲ شب گذشته در این منطقه با حضور حدود ۲۰۰ نفر برگزار شد که پس از چند ساعت پایان یافت.

فرمانداری کرج نیز روز گذشته در اطلاعیه ای اعلام کرد که هیچگونه مجوزی برای برپایی تجمع صادر نشده است.

تجمعی در اعتراض به گرانی در مشهد برپا شد

تعدادی چند ۱۰ نفری ظهر امروز پنجشنبه در اعتراض به تورم و گرانی در میدان شهدای مشهد واقع در نزدیکی حرم مطهر امام رضا(ع) تجمع کردند.

گرچه این تجمع منجر به ترافیک و مسدود شدن این منطقه شد اما با حضور آرام ماموران انتظامی در کمال آرامش خاتمه یافت. فرمانده سپاه امام رضا(ع) که در این محل حضور یافته و با معترضان گفت و گو کرد، به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: خوشبختانه مردم معتقد به نظام و انقلاب اسلامی هستند.

سردار یعقوبعلی نظری افزود: البته مردم انتقاداتی به برخی از مسائل اقتصادی دارند که باید برای آنها چاره اندیشی شود.

معاون سیاسی امنیتی دادستان مرکز خراسان رضوی نیز در همین محل  گفت: اوضاع تحت کنترل است و مشکل خاصی نداریم. حسن حیدری افزود: هیچ فردی امروز در مشهد دستگیر نشده و اقدامات در زمینه پیشگیری از ناآرامی، سوءاستفاده دشمنان و ایجاد فضای آرام برای شهروندان در دست انجام است.

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی گفت: هیچ درخواستی برای برگزاری تجمع در شهرهای خراسان رضوی نشده و مجوزی نیز صادر نشده است.

محمد رحیم نوروزیان اظهار کرد: تاکنون هیچ فرد یا گروهی درخواست تجمع با هر عنوانی را در مشهد و دیگر شهرهای خراسان رضوی نداده و بنابراین مجوزی نیز صادر نشده است. وی افزود:هرگونه تجمع در هر جای خراسان رضوی شکل بگیرد فاقد مجوز بوده و اجازه این اقدام داده نخواهد شد.

شماری از مردم ساری مقابل استانداری حضور یافتند

جمعی از مردم شهرستان ساری روز پنج شنبه در اعتراض به وضعیت معیشتی خود در مقابل استانداری مازندران حاضر شدند.

این افراد که تعداد ان از حدود ۱۰۰ نفر تجاوز نمی کرد، بدون در دست داشتن پلاکارد به سر دادن شعارهایی با موضوع گرانی و وضعیت اقتصادی پرداختند. بر اساس مشاهدات نیمی از این افراد از سنین بالا بوده و افراد جوان در آنها کمتر دیده می شود.

استانداری مازندران در مرکز شهرستان ساری و در انتهای خیابان قارن، یکی از پرتردد ترین مسیر های این شهر قرار دارد و برخی از ادارات و همچنین مراکز تجاری و بانک ها در مجاورت با ان قرار دارند.

نیروهای انتظامی برای حفاظت از اموال عمومی در محل حضور دارند و پلیس راهنمایی و رانندگی برای هدایت خودروها در مقابل استانداری مستقر هستند تا بار ترافیکی محل را کاهش دهند. تحرکی از تجمع گران مشاهده نمی شود و افراد بیشتر مشغول صحبت های معمولی با همراهان خود هستند.

این پست توسط بخش سیاسی مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

جزئیات و علت تجمعات اعتراضی در ساری، مشهد، اصفهان و کرج+پنج شنبه ۱۱ مرداد

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا