سریالسریال‌ایرانی

آخرین خبر ها از ساخت سریال دل به کارگردانی منوچهر هادی

آخرین خبر ها از ساخت سریال دل را می توانید از طریق همین مطلب دنبال کنید. سریال دل به کارگردانی منوچهر هادی در شبکه نمایش خانگی توزیع می شود. این مجموعه در آخرین روزهای سال ۹۷ کلید خورد و تاکنون در لوکیشن‌های بسیاری مقابل دوربین رفته است. سریال دل با دریافت پروانه نمایش وارد شبکه نمایش خوانگی شد و پخش اولین قسمت سریال از اواسط آذرماه آغاز شد.

آخرین خبر ها از ساخت سریال دل
آخرین خبر ها از ساخت سریال دل

بیشتر بخوانید:

اسامی بازیگران سریال شبکه خانگی دل + خلاصه داستان


در این سریال افسانه بایگان، کوروش تهامی، ساره بیات، محمدرضا گلزار، حامد بهداد، مهراوه شریفی نیا، سعید راد و تعداد بسیاری از بازیگران سینما و تلویزیون در این سریال به ایفای نقش می‌پردازند.

سریال دل چند قسمت است؟ 

لوکیشن‌های این سریال ۲۸ قسمتی به تهیه کنندگی جواد فرحانی که در دو فصل ۱۴ قسمتی توزیع می‌شود، همگی در تهران است و بخش کوتاهی در شمال کشور قرار دارد.

این مجموعه را بابک و میثم کایدان به نگارش درآورده‌اند که پیش از این سریال «هشت و نیم دقیقه» و «دلدادگان» و .. را برای تلویزیون و همچنین «مانکن» را برای شبکه نمایش خانگی نوشته‌اند.

رضا بهرام برای “دل” می خواند

آخرین خبر حاکیست که قرار است تیتراژ و آهنگ هایی که بین قسمت های آن پخش می شود را رضا بهرام خواننده پاپ اجرا کند. رضا بهرام در چند وقت اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است. او در خواندن قطعات عاشقانه تبحر زیادی دارد. برای دانلود قطعات این سریال می توانید به لینک زیر مراجعه کنید:


دانلود تمام آهنگ های سریال دل با صدای رضا بهرام


 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا