تلویزیونسریالسریال‌ایرانی

آیا حنیف در سریال برادر جان منیژه را طلاق می دهد ؟

مجله اینترنتی کولاک : سریال برادر جان این شب ها از شبکه سه سیما پخش می شود ؛ حق  و ناحق کردن چاووش و بالاکشیدن مال کریم بوستان و لقمه حرامی که سر سفره خواهر و برادرش آورده است ، این روزها کار دستش داده است و گره های زیادی را در زندگی اش ایجاد نموده است .

حالا اگر ماجرای کریم وبوستان را یک طرف قصه کنار بگزاریم ، نمی توانیم از جوانی کردن های دردسر ساز حنیف بگزریم .

حنیف جوانی سرکش است که تصمیم گیری های بدون فکر و احساسی اش در زندگی مشکلات زیادی را برای خودش و اطرافیانش همچون مهتاب ، چاووش ، منیژه و … ایجاد کرده است .

حالا که چاووش ماجرای ازدواج حنیف و منیژه را فهمیده است  ، آتش خشمش شعله ور شده و حنیف به دنبال آبی برای سرد شدن وفرو کش کردن شعله سوزان خضم برادرش است .

چاووش از ترس ریختن آبروی خانواده همسرش مهتاب و نرگس بیچاره از حنیف درخواستی عجیب کرد.

نمی توان گفت چاووش خودخواه است ؛ چون حنیف بدون فکر دست به عمل زده است و حالا پای خیلی هارا به مشکلش باز کرده و دیگران را به دردسری بزرگ انداخته است .

حالا حنیف بر سردوراهی بزرگی ماتنده است ؛ او نمی داند باید حرف برادر ش را گوش کن و پاروی دلش بگزارد ، با دل به عشقش دهد و پابه پای منیژه با همه سختی ها بجنگد تا به عشقش بسد .

حنیف در کل قابل اعتماد نیست کسی که بارها دست به چاقو شده و حاضر شده است که از پشت خنجر به کمر برادرش فرو کند قطعا گزینه مناسبی برای زندگی نرگس نخواهد بود .

اگر او به حرف چاووش گوش نکند وبرگه طلاق را به حجره نبرد در آینده بسیار برایش گران تمام خواهد شد .

در ادامه خواهیم دید که آیا راز ازدواج پنهانی حنیف و منیژه برملا خواهد شد ، یا این ماجرا در سینه فرهاد و لیلی و برادر رازدارش محبوس خواهد ماند .

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا