تلویزیونسریالسریال‌ایرانی

آیا خسرو و مهربانو در سریال از یادها رفته با هم ازدواج می کنند ؟

مجله اینترنتی کولاک : سریال از یادها رفته با ملودرامی عاشقانه و تاریخی و به کارگردانی بهرام بهرامیان قصه عاشقانه خسرو و مهربانو را به تصویر می کشد که حسین یاری و هلیا امامی ایفاگری نقش این دو کاراکتر را بر عهده دارند.ماجرای عاشقانه خسرو و مهربانو خط اصلی سریال از یادها رفته است.

هلیا امامی بازیگر نفش مهربانو در سریال از یادها رفته
هلیا امامی بازیگر نفش مهربانو در سریال از یادها رفته

خسرو با بازی حسین یاری رقیب اصلی مهراد بابازی رضا یزدانی برای رسیدن به مهربانو است، این دو جوان هردو عاشق و شیفته مهربانو ی زیبارو هستند و در پایان این مهری است که از میان خواستگارانش یک نفر را نتخاب می کند .

خسرو پسری با خدا است و اعتقادات محکمی دارد ، مهراد برخلاف او عقاید دینی ندارد و بیشتر به فرنگ و آن ور آب علاقه دارد .

مخاطبان سریال از یادها رفته  پیش بینی کرده اند که مهربانو در پایان خسرو را برای زندگی انتخاب می کند و در کنار او زندگی عاشقانه ای را می سازد.

سریال از یادها رفته به تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان و کارگردانی بهرام بهرامیان مجموعه تاریخی است و زندگی دختری را در دهه بیست هجری شمسی به تصویر می‌کشد که پس از بازگشت به وطن به دلیل نداشتن شناخت از وضعیت کشور و آداب و رسوم دچار بحران می‌شود و با کشف حقیقت، سنت‌ها و رفتارها به آرامش دست می‌یابد.

سریال از یادها رفته به سراغ وقایع قصه زندگی «خسرو» و «مهربانو» می‌رود که به شکل یک رمان روایت می‌شود. همچنین قرار است به موضوعاتی تاریخی مثل کشف حجاب و کشت و تولید تریاک در این سریال پرداخته شود.

حسین یاری، بیتا فرهی، هلیا امامی، کامران تفتی، حبیب دهقان‌نسب، علیرام نورایی، رضا یزدانی، میترا حجار، سیما تیرانداز، لیلا بلوکات، مهدی فقیه، رسول نجفیان، یوسف مرادیان، پوریا پورسرخ، سیدمهرداد ضیایی، مهدی سلوکی، ارسلان قاسمی، حسین پاکدل به عنوان بازیگر در این سریال حضور دارند.

 

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا