چهره هاسلبریتی ایرانی

آیا عبدالرضا امیراحمدی مجری جنجالی تلویزیون اخراج شد؟ ممنوع الفعالیت شدن امیراحمدی!

آیا عبدالرضا امیراحمدی مجری جنجالی تلویزیون اخراج شد؟ آیا ممنوع الفعالیت شدن امیراحمدی واقعیت دارد؟ متلک این مجری جنجالی در تلویزیون باعث خشم پرسپولیسی ها شد. عبدالرضا امیراحمدی مجری برنامه صبحگاهی شبکه اول سیما در برنامه صبح امروز غایب بود.

امیراحمدی مجری جنجالی
امیراحمدی مجری جنجالی

بعدازظهر دیروز خبری در رسانه‌ها منتشر شد مبنی بر آن‌که عبدالرضا امیر احمدی مجری برنامه صبح بخیر شبکه یک، در پی اظهاراتش پیرامون تیم پرسپولیس و اصرار بر ادامه آن‌ها در برنامه بعدی که باید با عذرخواهی به پایان می‌رسید، از سوی سازمان صدا و سیما جریمه و تعلیق شده است اما داریوش دلیری تهیه کننده برنامه صبحگاه شبکه یک سیما، این خبر را تکذیب می‌کند.

دلیری درباره این برنامه و مجری‌هایش می‌گوید: آقای احمدی مجری ثابت برنامه ما نیست و شنبه‌ها و سه شنبه‌ها در برنامه حضور پیدا می‌کند؛ مجری اصلی برنامه ما آقای پدرام کرمی است که متاسفانه دچار دیسک کمر شدید شده و حتی یکی از برنامه‌ها را مهدی توتونچی به جای او اجرا کرده است. کریمی باید کمرش را عمل کند و الان شرایط اجرا را ندارد و ما قرار است از میلاد شیران به جای کریمی استفاده کنیم؛ البته که این موضوع ارتباطی به آقای کریمی ندارد.

بنده به عنوان تهیه کننده برنامه تاکنون درباره ایشان از مسئولان بالاتر شبکه، گروه یا معاونت سیما دریافت نکرده‌ام و شنبه روزی است که آقای امیراحمدی باید بیاید و ببینیم که چه خواهد شد. به هر حال این از اختیارات شبکه و معاونت سیماست که بتواند درباره مجریان تصمیم بگیرد اما تاکنون هیچ اتفاق خاصی رخ نداده است.

این مجری جنجالی روز گذشته از هواداران و باشگاه پرسپولیس عذرخواهی کرد. پس از این عذرخواهی شب گذشته این موضوع مطرح شده بود که این مجری به صورت موقت ممنوع الفعالیت شده است و با غیبت در برنامه صبح امروز (چهارشنبه) این شایعه داغ تر شد.

در همین خصوص باشگاه پرسپولیس اعلام کرد ارتباط‌ ما با تلویزیون همچنان قطع خواهد بود. باشگاه پرسپولیس در بیانیه‌ای نوشت:

ارتباط کلیه مسوولان، مربیان و بازیکنان پرسپولیس با تلویزیون قطع خواهد بود تا تکلیف مجری این سازمان و اظهارات دور از واقعیتش مشخص شود. به نظر می رسید فشارهایی که روی شبکه یک و عبدالرضا امیراحمدی وجود داشت منجر به برکناری او شد و این مجری توسط مدیران شبکه یک، کنار گذاشته شد.

باید دید این خبر به صورت رسمی کی از سوی مدیران شبکه یک اعلام می شود اما فردا صبح به احتمال زیاد دیگر امیراحمدی را در قاب شبکه یک نخواهیم دید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا