سریالسریال‌ایرانی

نمایش ژانر وحشت در شبکه آی فیلم + اسامی بازیگران

چندی پیش در گزارشی به این مسئله پرداختیم که چرا تلویزیون در پرداختن به ژانرهای مختلف فقیر است. در راهرو های جام جم به گوش می رسد حالا قرار است این اتفاق در شبکه آی فیلم رخ دهد.

 

شبکه آی فیلم تصمیم دارد سریالی را با عنوان «ملکوان» به کارگردانی احمد معظمی در ۳۰ قسمت با ژانر وحشت بسازد. شنیده می شود تاکنون حضور امین زندگانی،  داریوش فرهنگ، فریبا متخصص قطعی شده است.

شنیده ها حاکی از آن است که این مجموعه تلویزیونی در فضایی متفاوت از سریال هایی که در تلویزیون دیدیم تولید می شود. نکته مهم اینکه خبرگزاری برنا در گزارش های مختلفی به این مسئله پرداخت که ما در ساخت آثار مختلف تلویزیونی و سینمایی به تکرار رسیدیم و نمی توانیم ژانرهای مختلف را تجربه کنیم. این تصمیم شبکه آی فیلم و مدیران سیما را باید به فال نیک گرفت چراکه با این اتفاق، در انتخاب ژانر و گونه فیلم سازی به سمت یک تحول و تنوع می رویم.

قاعدتا نمی شود در تولیدات اول به اتفاق ویژه دست پیدا کرد. به هرحال ما به لحاظ امکانات نسبت به سایر کشورها چه به لحاظ فنی و چه نیروی انسانی در درجه پایین تری قرار داریم اما همین که این اتفاق متفاوت در تلویزیون ما رقم می خورد را باید حمایت کنیم.

بدیهی است با توجه به اینکه تولیدات تلویزیونی در ژانر وحشت در دنیا بسیار زیاد است و گونه های متفاوتی وجود دارد، تلویزیون ما هم باید به این قضیه وارد شود و مزاق مخاطب را در جنس های متفاوت تامین کند.

خبرنگار: الهام مرادی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا