موسیقیموسیقی جهان

اجرای زنده ماریبل مونیز دختر ۱۱ ساله جنیفر لوپز به همراه او و شکیرا + عکس

اجرای زنده ماریبل مونیز دختر ۱۱ ساله جنیفر لوپز در کنسرتی قبل از یک بازی سوپر بول ۲۰۲۰ با تحسین و شگفتی بسیاری همراه شد. این دیدار (فوتبال آمریکایی) شامگاه یکشنبه در ورزشگاه هارد راک میامی بین تیم‌های کانزاس سیتی چیفز و سن فرانسیسکو فورتی‌ناینرز برگزار شد.

ماریبل مونیز دختر 11 ساله جنیفر لوپز
ماریبل مونیز دختر ۱۱ ساله جنیفر لوپز

این بازی در نهایت با برتری ۳۱ بر ۲۰ و قهرمانی کانزاس پایان یافت. این بازی که از بزرگ‌ترین و پربیننده‌ترین رقابت‌های ورزشی سال در آمریکاست، بین دو نیمه میزبان هنرمندان بزرگ موسیقی آمریکا و جهان می‌شود و امسال هم نوبت به هنرنمایی شکیرا و جنیفر لوپز رسید.

این دو خواننده سرشناس که پیش‌تر هم قول داده بودند یاد فوق‌ستاره فقید دنیای بسکتبال را زنده خواهند کرد، به قول‌شان عمل کردند و آهنگ‌های محبوب خود را به یاد کوبی، دختر ۱۳ ساله او جیانا و دیگر قربانیان حادثه سقوط بالگرد در کالیفرنیا خواندند.

به گزارش همشهری آنلاین، یکی از لحظه‌های غافلگیرکننده این اجرا، حضور دختر ۱۱ ساله جی‌لو روی صحنه و همخوانی امی با مادرش بود که حاضران در ورزشگاه میامی و بینندگان تلویزیونی را شگفت‌زده کرد.

نخستین قهرمانی کانزاس سیتی چیفز در لیگ ملی فوتبال NFL در ۵۰ سال اخیر در شرایطی رقم خورد که این تیم ایالت میسوری در پایان کوارتر سوم ۲۰ بر ۱۰ از رقیب خود عقب بود اما توانست در کوارتر چهارم بازگشت بزرگ تاریخ سوپر بول را رقم بزند و با نتیجه ۲۱ بر صفر پیروز شود. به این ترتیب، کانزاس سیتی چیفز برابر دیدگان ۶۲۴۱۷ تماشاگر ورزشگاه هارد راک میامی و میلیون‌ها بیننده تلویزیونی قهرمانی را جشن گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا