سریالسریال‌ایرانی

اسامی بازیگران سریال «از سرنوشت۲»+خلاصه داستان و عکس

بازیگران سریال از سرنوشت مشخص شده اند. این سریال از شب های پایانی پاییز روی آنتن شبکه دو سیما رفته است. سازنده «بیست و یک روز بعد» سراغ ساخت سریال به نام «از سرنوشت» رفته است. این سریال در دو فصل ساخته می شود و محمدرضا خردمندان و علیرضا بذرافشان کارگردانان فصل اول و دوم آن هستند.

بازیگران سریال از سرنوشت
بازیگران سریال از سرنوشت

 

تصویر برداری این سریال از بهمن ماه سال ۹۷ در تهران آغاز شده است. سریال «از سرنوشت» به سرپرستی محمد محمود سلطانی و توسط جمعی از نویسندگان نظیر روح‌اله صدیقی، سارا خسروآبادی و مسعود کرمی نوشته‌شده و داستان آن در ارتباط با سرنوشت دو کودک از سن کم تا جوانی است که زندگی آنان را در پرورشگاه نشان می‌دهد. محوریت این سریال امیدبخشی و تلاش برای رسیدن به آمال و آرزوها است و در ۵۰ قسمت ساخته می شود.

خلاصه داستان سریال از سرنوشت

هاشم و سهراب دو پسر‌بچه‌ای هستند که در پرورشگاه زندگی می‌کنند. آنها از سن کم در اینجا زندگی می‌کنند تا به مرحله نوجوانی و جوانی می‌رسند. این خلاصه‌ای از سریال تلویزیونی «از سرنوشت» است که برای گروه فیلم و سریال شبکه‌ دو تولید می‌شود. ممکن است ناخودآگاه با خواندن این خلاصه داستان از سریال به یاد مجموعه تلویزیونی بچه‌مهندس بیفتید که داستانش شباهت بسیاری با این سریال داشت، اما تهیه‌کننده و کارگردانان سریال تاکید کرده‌اند که به هیچ وجه سریال از سرنوشت به لحاظ قصه، داستانک‌ها، ساختار و… شباهت به سریال بچه مهندس ندارد.

بازیگران سریال از سرنوشت

مجید واشقانی، کامران تفتی، لیلا بلوکات، مریم کاظمی، فریبا نادری، علیرضا استادی، مهدی صبائی، مائده طهماسبی و علیرضا آرا از بازیگرانی هستند که در دو فصل این سریال به ایفای نقش می‌پردازند و به تناسب داستان بازیگران چهره دیگری نیز به این سریال اضافه خواهند شد. همچنین گروه تولید به دنبال بازیگری برای جایگزینی امین تارخ هستند.

راستین عزیزپور، امیررضا فرامرزی از دو بازیگر نقش کودک در فصل اول هستند که دارا حیایی و کیسان دیباج ادامه نقش آنها را در سنین جوانی بازی می‌کنند. همچنین فاطیما بهارمست، مرضیه موسوی از بازیگران جوان این سریال هستند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا