سریالسریال‌ایرانی

اسامی بازیگران سریال ترور خاموش+خلاصه داستان و عکس بازیگران

سریال ترور خاموش مجموعه جدیدی است از سیما فیلم که قرار است از تلویزیون پخش شود. این مجموعه سابقا «مرگ خاموش» نام داشت.  این سریال را هومان فاضل نوشته و کارگردانی آن را احمد معظمی بر عهده داشته است. مراحل فنی این سریال رو به پایان است و برای پخش آماده می شود و طبق اعلام قبلی از یکم مهرماه روی آنتن خواهد رفت.

 

معرفی سریال ترور خاموش
معرفی سریال ترور خاموش

دست اندرکاران این سریال معتقدند به لحاظ کیفی دارای وجوه تمایزی منحصر به فرد است که با قلم هومان فاضل و گروه جدید نویسندگان دیگر روز به روز می‌کوشد تا مخاطب‌پسندتر کار خودش را جلو ببرد.

 

اسامی بازیگران سریال ترور خاموش

در این مجموعه سعید راد نقش محوری که قهرمان و مأمور امنیتی «ترور خاموش» به حساب می‌آید را ایفا می‌کند. سایر بازیگران عبارتند از:

جلال فاطمی، حمید عطایی، امیرمحمد زند، پرویز فلاحی پور، پریوش نظریه، ستاره اسکندری، رضا مولایی، سامیه لک، مهدخت مولایی، ژیلا آل ارشاد، مریم بوبانی، نازنین فراهانی، رویا میرعلمی، پرویز فلاحی پور، حمید شریف‌زاده، حسین سحرخیز

 

خلاصه داستان سریال ترور خاموش

سریالی که چندین آسیب اجتماعی را مورد بحث و بررسی قرار می‌دهد؛ معضلات و ناهنجاری‌هایی که از جمله آن می‌توان به طلاق، موادمخدر و حاشیه‌نشینی اشاره کرد.

ابوالفضل صفری تهیه کننده سریال ترور خاموش درباره این سریال گفته است: «ترور خاموش» در ادامه کارهای نمایشی که با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی طراحی شده و کیفیت فضاسازی‌های «سارق روح» در لوکیشن‌های متعددی روزهای تصویربرداری خودش را سپری می‌کند.

صفری با بیان اینکه این مجموعه هیچ اصراری بر نگاه کلاسیک به مواد مخدر ندارد، خاطرنشان کرد: موضع «مرگ خاموش»، امنیت نرم است؛ یعنی مواد مخدر را با آن نگاه کلاسیک به فیلم‌های مواد مخدری نداریم و پشت پرده‌های این آسیب و ناهنجار اجتماعی را واکاوی می‌کنیم که چه مافیایی به دنبال این هستند جامعه را تبدیل به بازار مصرف کنند.

 

عکس بازیگران سریال ترور خاموش

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا