سریالسریال‌ایرانی

اسامی بازیگران سریال طلاق + خلاصه داستان و عکس بازیگران

اسامی بازیگران سریال طلاق به همراه داستان و نکات خواندنی از سریال در این مطلب همچنین معرفی کامل سریال طلاق به کارگردانی ابوالقاسم طالبی را بخوانید. سریال طلاق توسط ابوالقاسم طالبی کارگردان سینما و تلویزیون ساخته می شود. این کارگردان با اشاره به جدیدترین فعالیت های خود گفت: از خرداد ماه سال ۹۵ تا امروز مشغول تحقیق و نگارش فیلمنامه یک سریال با نام موقت «طلاق» بودم که کار نگارش آن به تازگی به پایان رسیده است. وی افزود: داستان این سریال کاملا به‌روز است و یک قصه اجتماعی را دنبال می کند.

بازیگران سریال طلاق
بازیگران سریال طلاق

این نویسنده و کارگردان سینما تاکید کرد: این مجموعه برای تلویزیون ساخته نمی شود و در تلاش هستم آن را برای شبکه نمایش خانگی آماده کنم. طالبی در پایان گفت: هنوز زمان دقیق آغاز تولید این پروژه مشخص نیست ولی در نظر دارم هرچه سریعتر تولید این پروژه را آغاز کنم.

«طلاق» جزو آثار الف فاخر تلویزیون است که در مرکز سیمافیلم تهیه می‌شود. ابوالقاسم طالبی قصه‌ای در هم تنیده شده را طراحی و به نگارش در آورده که به مسائل اجتماعی می‌پردازد و در دل قصه‌ها نگاهی به مفاسد اقتصادی نیز شده است. بنابراین گزارش، تاکنون ۳۰ درصد از تصویربرداری مجموعه انجام شده و این سریال علاوه بر تهران در چند کشور خارجی نیز تصویربرداری خواهد شد.

در این مجموعه تلاش شده تا علاوه بر حضور بازیگران باسابقه عرصه سینما و تلویزیون از دانش‌آموختگان بازیگری در دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی استفاده شود و در کنار بازیگران نام آشنا، چندین چهره جدید معرفی خواهند شد که پس از فراخوان‌های گسترده و تست‌های بازیگری از میان دانش‌آموخته‌های بازیگری و بازیگران کمتر دیده شده تئاتر برگزیده شدند.

جدیدترین خبر از «طلاق» ابوالقاسم طالبی

پس از توقف تصویربرداری سریال «طلاق» به دلیل شیوع کرونا، گروه سازنده سریال از ۲۵ خردادماه تصویربرداری پروژه را در تهران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آغاز کرد.
تاکنون ۴۰ درصد از تصویربرداری سریال انجام شده است.

تعدادی از عوامل سازنده مجموعه عبارتند از:

نویسنده و کارگردان: ابوالقاسم طالبی، مدیر فیلمبرداری: امیر کریمی، طراح گریم: داریوش صالحیان، مدیر صدابرداری: منصور شهبازی٬ طراح صحنه: جهانگیر میرزاجانی، طراح لباس: مهرناز اکبری، عکس: علی نیک‌رفتار، بازیگران: قطب الدین صادقی، مجید واشقانی، حمید گودرزی، پیام دهکردی، ناصر آقایی، بهار محمدپور، هدیه رضایی، نیلوفر کیارستمی، عسل غروی، النا آهی و…

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا