سریالسریال‌ایرانی

اسامی بازیگران سریال مجلس حیرانی+ خلاصه داستان و عکس بازیگران

بازیگران سریال مجلس حیرانی به کارگردانی داریوش یاری مشخص شدند. این سریال روزهای پایانی تصویربرداری را سپری می کند تا برای پخش در دهه آخر ماه صفر آماده شود. همچنین تدوین همزمان این سریال توسط محمود یارمحمد لو در حال انجام است.

سریال مجلس حیرانی
سریال مجلس حیرانی

این سریال به کارگردانی داریوش یاری و تهیه‌کنندگی داوود شاه‌بابایی در حال ساخت است و قرار است در ۱۰ قسمت آماده پخش شود.

ملک محمدی سرپرست گروه فیلم و سریال سیمافیلم درباره زمان پخش این سریال محرمی نیز گفت: برنامه‌ریزی شده است که این سریال همزمان با اربعین تا پایان ماه صفر به پخش  برسد.

ملک محمدی درباره داستان سریال توضیح داد: سریال درباره جوانی است که بر اثر سوتفاهمی که بین پدر و عموی او درگرفته است به ایران بازمی‌گردد و می‌خواهد حسینیه‌ای را که ارث پدری اوست پس بگیرد.

سرپرست گروه فیلم و سریال سیمافیلم درباره برخی از مناسبت‌ها که سریال‌های مناسبتی باکیفیتی از آنتن شبکه‌ها پخش نمی‌شود بیان کرد: گروه فیلم و سریال سیمافیلم قرار است مناسبت‌ها را پوشش دهد و ما در تلاشیم از این پس در مناسبت‌های مختلف سریال‌های مختلفی داشته باشیم.

وی ادامه داد: گاهی چند مناسبت با هم همپوشانی دارند مثل این هفته که محرم با هفته دفاع مقدس همزمان است و باید به سمتی رفت که سریال‌ها هم هر ۲ مناسبت را پوشش دهد.

اسامی بازیگران سریال مجلس حیرانی

در «مجلس حیرانی» بیژن امکانیان، عباس غزالی، امین زندگانی، حدیث میرامینی، افسر اسدی، کاوه خداشناس، تبسم هاشمی، بهرام ابراهیمی، مهدی فقیه، کاظم هژیرآزاد و سیما خضرآبادی نیز به ایفای نقش می‌پردازند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا