تلویزیونسریالسریال‌ایرانی

اسامی بازیگران و نقش هایشان در سریال آچمز + عکس بازیگران

مجله اینترنتی کولاک: سریال آچمز به کارگردانی مهرداد خوشبخت، نویسندگی سعید فرهادی و تهیه‌کنندگی حسین آقاهرندی از شنبه ۲۲ تیر از شبکه سه سیما پخش می شود. تصویربرداری سریال آچمز که از اواخر آبان‌ماه سال قبل کلید خورده بود، چندی قبل در شهرستان کبودرآهنگ به پایان رسید.

 

اسامی بازیگران و نقش هایشان در سریال آچمز
اسامی بازیگران و نقش هایشان در سریال آچمز

 

این سریال طنز پیش از این قرار بود در نوروز از سیما پخش شود که میسر نشد. «آچمز» قرار است در ۳۰ قسمت با موضوعاتی نظیر اشتغال جوانان، بحران آب، فساد‌های اداری و … برای شبکه سه سیما تولید شود.

 

بازیگران سریال «آچمز»

در این مجموعه تلویزیونی هومن برق‌نورد، امیرحسین رستمی، سید مهرداد ضیایی، مهران رجبی، سارا خوئینی‌ها، بیتا سحرخیز، مهوش صبرکن، پریسا مقتدی، سهند جاهدی، هادی عطایی‌فر، احمدرضا اسعدی و مونا اسکندری بازی دارند.

 

خلاصه داستان سریال آچمز

مصیب پس از ۴۵ سال متوجه می شود که تنها فرزند خانواده نبوده است و یک برادر یا خواهر از خودش هم دارد. برای پیدا کردن این خواهر یا برادر و یادگاری پدر و مادرش، راهی تهران می شود ولی متوجه می شود که خودش گمشده بزرگتری دارد؛ عزت و احترام! و مجبور است بین این ۲ گمشده یکی را انتخاب کنید و همین داستان های پیچیده ای برای او ایجاد می کند که او را به انسانی متفاوت تبدیل می کند.

 

عکس بازیگران سریال آچمز

 

عوامل «آچمز» عبارت‌اند از تهیه‌کننده: حسین آقا هرندی، کارگردان: مهرداد خوشبخت، طراح و نویسنده: سعید فرهادی، مجری طرح: سپیده پورکیانی، بازیگردان: هومن برق‌نورد، مدیر تولید: رضا نصیری‌نیا، مدیر برنامه‌ریزی: سیدعلی هاشمی، طراح صحنه: امیر زاغری، طراح لباس: نازنین توسلی، مدیر تصویربرداری: بهنام کریمی، صدابردار: امیر پرتوزاده، طراح گریم: امید گل‌زاده، تدوین: محمد حسین غضنفری و هانی گلشن‌فر، طراح و ترکیب صدا: آرش اسحاقی، منشی صحنه: ساناز فرهانی، مدیر تدارکات: حمید پریز، ناظر کیفی تولید: حمیدرضا شیروانیان، ناظر کیفی نگارش:امیررضا پوروزیری، عکاس:مهسا طیب طاهر، مشاور رسانه‌ای: میلاد نجفی.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا