سریالسریال‌ایرانی

اسامی بازیگران و نقش هایشان در سریال تاراز + خلاصه داستان و عکس

اسامی بازیگران و نقش هایشان در سریال تاراز به همراه خلاصه داستان و عکس های بازیگران سریال تاراز همچنین نکات خواندنی و اطلاعات تکمیلی در این مطلب سریال تاراز به تهیه کنندگی مرتضی رحیمی و کارگردانی محمودرضا اسدی در نوبت پخش از تلویزیون قرار گرفت.

مینی سریال «تاراز» که به سفارش شبکه جهانبین استان چهارمحال و بختیاری آماده پخش شده، از دوشنبه اول اردیبهشت روی آنتن شبکه شما می رود. مینی سریال «تاراز» سال ۹۷ در لوکیشنهای مختلفی در اصفهان و شهرکرد جلوی دوربین رفت و از چندی قبل آماده پخش شده است. این سریال از دوشنبه اول اردیبهشت ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه شما می رود و تکرار آن روز بعد ساعت ۱۱ خواهد بود.

بازیگران و نقش هایشان در سریال تاراز
بازیگران و نقش هایشان در سریال تاراز

اسامی بازیگران

علی اوسیوند، حسین توشه، محمود مقامی، مینا نوروزی، سیما مطلبی، مهدی سجادپور، اشرف شاه حسینی، حجت ا…نجف پور، غلامعلی استرکی، مرتضی کیوانداریان، زهرا آقا حسینی، پریسا پاسبان، ستاره کوه سختی، بهمن فراهانی، آرام یوسف نیا، مهرشاد نیکوه خواه،حمیدرضا تربتیان،صباجمالپور، عبدالعلی برازش و… ترکیب بازیگران این سریال را تشکیل می دهند.

خلاصه داستان

جوانی به نام تاراز بختیاری (با بازی مرتضی رحیمی)، استاد دانشگاه و متخصص نیروگاه برق برای اجرای طرحش به نیروگاهی در سوریه اعزام می شود. حضور تاراز در نیروگاه با حمله داعش همزمان می شود و او برای نجات جان همکارانش، جان خود را به خطر میندازد و مجروح می شود. او پس از بازگشت به کشور، در یک آسایشگاه جانبازان با عشق قدیمی خود درنا(نیلوفر شهیدی) مواجه می شود و…..

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا