سبک زندگی

با قانون جذب می شود ثروتمند شد؟

مجله اینترنتی کولاک: اگر در زندگی خود مشکلات مالی دارید و هنوز نتوانسته اید بین دو ضمیر خودآگاه و ناخودآگاه تان در این مورد خاص صلح و سازش برقرار کنید و به آن چه از مال دنیا دارید قانع نیستید و به دنبال کسب ثروت بیشتر هستید، این ها همه به این معنی است که هنوز موفق نشده اید تضاد درونی خود را از بین ببرید.

قانون جذب

لابد شما هم در زندگی به مردان و زنانی برخورد کرده اید که با صرف تنها چند ساعت در طول هفته پول کلانی در می آورند و از این جهت موجب تعجب و شگفتی همگان می شوند.

شاید یکی از راه های امرار معاش، زحمت کشیدن و به قول معروف عرق ریختن و پول درآوردن است ولی از نظر ما بهترین روش کار کردن از روی میل و علاقه باطنی است و این سخت ترین کارها را به نظر آسان می کند.

کار را با شادی و شور و شوق انجام دهید، سپس متوجه می شوید که بر اساس قانون جذب چگونه دشوارترین کارها به شکل شیرین ترین و نشاط انگیزترین فعالیت ها در می آید.

توانگری و ثروت را در خودتان پیدا کنید

ایده ثروت، خیال و پنداری باطنی است که از درون افراد نشات می گیرد. هیچ کس با گفتن این کلمات که «من میلیونر می شوم، من پولدار می شوم» مطمئنا پولدار و میلیونر نخواهد شد. شما زمانی به گنجینه ثروت دست پیدا خواهید کرد که ایده آن را در ذهن خود تصور کنید و به عبارتی روح تان را غنی کنید.

بدبختی بسیاری از مردم در این است که به هنگام فقر و تنگدستی و یا از دست دادن شغل و مقام از امکانات نامرئی خود استفاده نمی کنند. این مقدورات که جز قدرت بی انتهای ضمیر ناخودآگاه و قانون جذب چیز دیگری نیست در دوران سختی بیشتر به یاری انسان درمانده خواهد آمد، به شرط آن که شخص گرفتار در آن اوضاع و احوال بتواند از این گنجینه ابدی هستی خود به موقع استفاده کند.

کسی که به جز بدبختی و بیچارگی خودش به چیز دیگری فکر نمی کند، مطمئنا به جز تنگدستی و سیه روزی چیز دیگری نصیبش نخواهد شد. اما برعکس این افراد، کسانی که به چیزهایی به جز رفاه، آسایش، ثروت و گشاده دستی فکر نمی کنند، بر اساس قانون جذب عاقبت به پول و ثروت زیادی هم دست پیدا می کنند.

این را بدانید که انسان برای گرسنگی کشیدن و در فقر زندگی کردن آفریده نشده است. هرکس می تواند از ثمره ی فکر و اندیشه ی خود برای رسیدن به پول و ثروت و سایر موارد مادی بهره مند شود و تا جای امکان در رفاه و آسایش زندگی کند. پس از همین الان افکار مایوس کننده، منفی و مخرب را از ذهن تان دور کنید و از قانون جذب در جهت سربلندی و آسایش خود بهره بگیرید و شایستگی انسان بودن را به خودتان اثبات کنید.

بهره ای که بانک روح می پردازد

شاید هنگام مطالعه این مقاله به خودتان بگویید که «من هم طالب پول و موفقیت هستم» پس برای رسیدن به این هدف، ابتدا چند مرتبه در روز این آرزوی خود را به زبان آورید تا در ضمیر ناخودآگاه تان به خوبی نقش ببندد. پس از آن دقت خود را روی این قدرت بی کرانی که در اعماق وجودتان نهفته متمرکز کنید. شرایط و نتایج به دست آمده به طبیعت و سرشت ذاتی شما و خصایل روحی تان مرتبط خواهد شد.

در این گونه مواقع به اصالت پولدار شدن فکر نمی کنید بلکه قدرت های پنهان درونی خود را به یاری می طلبید. با ادای کلمه ثروت، غنای روحی خود را افزایش می دهید و از آن در جهت خواسته های خود کمک می گیرید.

بر اساس قانون جذب احساس ثروت، شخص را ثروتمند می کند. روح هرکس شباهت بسیاری به بانک دارد. هرچه در آن بگذرد سودی هم عایدتان خواهد کرد و بر سرمایه و پس اندازتان اضافه خواهد نمود. خواه این ایده مربوط به ثروت باشد، یا فقر به هر حال بهره ای مناسب کیفیت خود دریافت خواهد کرد. حال این به خود شما مربوط است که کدامیک را انتخاب کنید.

چگونه از برخوردهای ذهنی پرهیز کنیم؟!

دوستان عزیز در این جا برای کسانی که دائما دچار برخوردهای ذهنی خود هستند راه حلی ارائه خواهیم کرد.

قبل از خواب این تمرین را به طور مرتب انجام دهید و چندین بار با خودتان تکرار کنید: هر شبانه روز منافع و دارایی من بیشتر می شوند. این تلقین جنبه الهام و کلی گویی ندارد و در ضمن در ضمیر ناخودآگاه هم بحث و جدلی ایجاد نمی کند؛ چون با کمبودهای انسان هیچ تناقضی به وجود نمی آورد.

هرگز چک سفید امضا نکنید!

زمانی که چک سفیدی امضا می کنید خودتان را به سمت نیستی و تباهی سوق می دهید و در آن صورت است که هنگام بحران مالی و ورشکستگی به خودتان می گویید: «من که دیگر کارم تمام شد» یا این که «خانه ام را باید نصف قیمت بفروشم تا بتوانم خودم را از شر طلبکارها نجات دهم»!

زمانی که وحشت آینده شما را در خود می گیرد و روزهای تیره و تاری را مقابل خود مجسم می کنید، باز هم چک سفید دیگری را امضا کرده اید و سند بدبختی را برای خودتان تنظیم نموده اید.

در شرایط منفی زندگی ضمیر ناخودآگاه، ترس و دلهره و تمام واگویه های ناامیده کننده شما را به عنوان درخواست و آرزوی تان برداشت می کند و بر اساس قانون جذب و طبق وظیفه ای که بر عهده دارند، آن ها را صورت موانع، مشکلات، فقر، بیماری و محرومیت روی هم تلنبار کرده و وارد زندگیتان می کند.

کسی که در ذهن خود به فکر رفاه و ثروتمندی است مطمئنا به آرزوی خود می رسد؛ همان طور که اگر کسی از بدبختی و تنگدستی بترسد آن روز را هم به چشم خود خواهد دید که گفته اند از هرچه بترسی به سرت می آید!

بر اساس قانون جذب هرچه را که از ضمیر ناخودآگاه بخواهید با سود چند درصد به شما تحویل می دهد، پس چه بهتر که از او خیر و رفاه و ثروت طلب کنید نه فقر و بدبختی را! هر روز صبح که از خواب بیدار می شوید در عمق ضمیر ناخودآگاه تان سعادت، نشاط، امید، سخاوت، پول و ثروت بنشانید و برآن ها پافشاری کنید.

در سایر اوقات روز هم سری به خواسته های خود بزنید و یقین داشته باشید که این افکار در اعماق ضمیر ناخودآگاه شما جای گرفته و سرانجام به شما پاسخ مثبت خواهد داد.

با قانون جذب می شود ثروتمند شد؟

از منفی بافی دوری کنید

این جمله را از زبان افراد زیادی شنیده ایم که می گویند: «ای بابا! من این کارها را بارها انجام داده ام و هیچ نتیجه ای نگرفتم، همه این ها باد هوا هستند»! تحقیقات نشان داده این افراد بعد از ده دقیقه گفته های مثبت و القایی خود را از یاد می برند و بار دیگر دچار ترس و وحشت می شوند و در نتیجه هجوم افکار منفی، تعارضی در ذهنشان پدیدار شده و تمام اثرات پربار قبلی یک باره از ضمیر باطن شان پاک شده و از بین رفته است.

مطمئنا اگر دانه ای را در زمینی بکارید ولی چند دقیقه بعد آن را از زیر خاک بیرون بیاورید دیگر هیچ بر و باری پیدا نخواهید کرد و محصولی به دست نخواهید آورد. پس شبانه روز با خودتان بگویید وضعیت مالی من هر روز بهتر و بهتر می شود و با تمام وجود به آن ایمان داشته و روی ثابت قدم باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا