علم و تکنولوژی

برای آنکه بفهمیم مورد خیانت قرار گرفته ایم چه کنیم؟

ترجمه: زهره زرگر ، اختصاصی کولاک

امروزه متاسفانه خیانت به یک مشکل رایج تبدیل شده است. افراد زیادی این روزها از جانب عشق یا همسرشان مورد خیانت قرار می گیرند و باید این اتفاق را به عنوان آسیب های روانی و اجتماعی مورد بررسی بیشتر قرار داد. در این مقاله ما شما را آگاه می کنیم که متوجه شوید آیا مورد خیانت قرار گرفته اید یا خیر؟

گاهی این حس به شما دست می دهد که مورد خیانت قرار گرفته اید، در حالی که ابدا مطمئن نیستید و نشانه ای هم ندیدید که شک شما را برطرف کند. پرسیدن از طرف مقابل که آیا به شما خیانت می کند یا خیر هم کار بسیار سختی است و البته اگر هم او به شما خیانت کند، قطعا پاسخ صادقانه ای به شما نخواهد داد. ما با سلیا شویر متخصص روابط صحبت کردیم و برای حل این مساله از او کمک گرفتیم. او مواردی در اختیارمان گذاشت که بتوانیم راحت تر متوجه شویم، آیا مورد خیانت قرار گرفته ایم یا خیر؟! ممکن است شما نشانه های زیادی را برای فهمیدن جواب سوال خود دنبال کنید، اما در این مقاله ما ۸ نشانه اصلی را طبق گفته سلیا شویر در اختیارتان خواهیم گذاشت.

۱- به طور ناگهانی تماس با او سخت می شود

در نظر داشته باشید که ممکن است شغل شریک زندگی شما به گونه ای باشد که نتواند به موقع تلفن را پاسخ بدهد، پس این مساله به این معنا نیست که حتما مورد خیانت قرار گرفته اید. اما می تواند یک نشانه مهم باشد، آن هم زمانی که به طور ناگهانی برقراری تماس سخت شود. برای مثال پیش از این، همه تماس ها با موفقیت انجام می شد اما دیگر این اتفاق نمی افتد. اگر این مساله ادامه دار باشد می تواند یکی از نشانه های خیانت محسوب شود.

۲- صمیمیت و ارتباطتان کمرنگ می شود

ارتباط صمیمی یک فاکتور مهم بین دو طرف محسوب می شود. زمانی که احساس کردید بین شما دیواری کشیده شده است و ارتباطتان کمرنگ شده است، یا آنکه رفتارهای شما دیگر برایش جذاب نیستند، بدانید که ممکن است شخص دیگری جای شما را گرفته باشد.

۳- رابطه زناشویی بیشتر یا کمتر می شود

اگر شریک شما در حال خیانت باشد رابطه جنسی اش با شما به دو حالت تغییر می کند: یا کم می شود که این نشان می دهد از جای دیگری تامین می شود، یا بیشتر می شود که این نشان دهنده عذاب وجدان او است. او با رابطه بیشتر احساس گناه را در خودش برطرف می کند.

۴- آنها بیش از پیش از گوشی همراه خود مراقبت می کنند

یکی دیگر از نشانه ها این است که شریک شما بیش از پیش از تلفن همراه خود حافظت می کند و به شما اجازه نمی دهد که تماس های او را پاسخ بدهید. یک نشانه ی ظریف تر این است که ممکن است پیامی که برایش فرستاده شده است را بخواند ولی تا زمانی که شما کنارش هستید، پاسخ ندهد.

۵- پنهان کاری بیشتر می شود

تلفن همراه تنها چیزی نیست که مورد پنهان کاری قرار می گیرد. آنها حتی دیگر به شما اجازه نخواهند داد که به تلفن همراهشان دست بزنید، یا رمز آن را تغییر خواهند داد. آنها همچنین ممکن است رمز لپ تاپ یا شبکه های اجتماعی خود را تغییر دهند، یا آنکه یک شبکه اجتماعی جدید، بدون آنکه شما خبر داشته باشید بسازند.

۶- قرارهای بیرون از خانه به مرور کم می شود

اگر همچنان با شریک خود به قرارهای عاشقانه می روید، مطمئن باشید که هنوز شما را دوست دارد. هیچ کس آنقدر درگیر کار نیست که نتواند چند ساعت را در کنار شریک زندگی اش بگذراند. این اتفاق تنها زمانی رخ می دهد که شریک شما به شخص دیگری علاقه مند شده باشد. در این شرایط او مدام بهانه می آورد که نمی تواند با شما بیرون بیاید.

۷- شایعات درباره ارتباط شما زیاد می شود

شایعات فقط می توانند شایعات باقی بمانند اما گاهی می توانند درست باشند. اگر دوستان و اطرافیان شما چیزهایی درباره شریک زندگی تان به شما می گویند، جبهه نگیرید و آن را تنها یک شایعه تلقی نکنید، چون گاهی دوستان شما بهترین چیزها را برای شما می خواهند. پس درباره شایعات با شریک خود حرف بزنید.

۸- آنها بهترین لباس هایشان را وقتی شما نیستید می پوشند

زوج ها معمولا بعد از مدتی رابطه و احساس راحتی با یکدیگر، دیگر بهترین لباس ها را برای هم نمی پوشند و با ظاهری ساده تر با یکدیگر روبرو می شوند. بنابراین اگر دیدید که شریک شما با ظاهری خیلی متفاوت قصد دارد با دوستانش بیرون برود، بدانید که پای شخص دیگری در میان است.

 

در نظر داشته باشید تنها یکی از این نشانه ها دلیل اثبات خیانت نیست اما اگر همه آنها در کنار هم رخ داد بهتر است فکری برای زندگی خود کنید و بیشتر دقیق شوید. به یاد داشته باشید که شما لایق یک زندگی عاشقانه و صادقانه هستید اما نیازی نیست که بیخود و بی جهت هم به همه رفتار طرف مقابلتان مشکوک باشید.

 

منبع:

metro.co

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا