سریالسریال‌ایرانی

بهبود از کدام قسمت به سریال پایتخت ۶ بر می گردد؟ + جزئیات

بهبود از کدام قسمت به سریال پایتخت ۶ بر می گردد؟ + جزئیات همچنین زمان بازی شخصیت بهبود با بازی مهران احمدی در سریال پایتخت ۶ را اینجا بخوانید. مهران احمدی با انتشار تصویری در صفحه شخصی‌اش نوشت:

بهبود از کدام قسمت
بهبود از کدام قسمت

«دوستان عزیز مهربان
اول: ممنون از همه لطف ومحبتی که به بنده دارید.
دوم :جمعی از دوستان در کامنت‌ها ابراز محبت می‌کنند و می‌پرسند بهبود چه زمانی وارد داستان میشه، حقیقتا خیلی دوست دارم که جواب بدم اما می‌ترسم تعلیق داستانی که، دوستان وهمکاران نویسنده، کلی برایش زحمت کشیدند از بین برود. بنابراین اجازه بدید فعلا چیزی نگیم.
اما به‌زودی این شخصیت هم وارد قصه میشه‌ و امیدوارم سهم کوچکی در شادی این روزهای شما داشته باشم.
دستبوس تک تک شما ها هستم.

خسته نباشید به همه دوستان وهمکاران گرامی که بسیار زحمت کشیدند.
دوستان عکس مال پارسال است.در خانه بمانیم.»

کاراکتر بهبود با بازی مهران احمدی در فصل‌های ابتدایی سریال «پایتخت» به عنوان همسر خواهر نقی معمولی حضور داشت اما در دو فصل پیش این کاراکتر به دلیل قطع همکاری مهران احمدی با این تیم برای ساختن دو فیلم سینمایی حذف شده بود. اضافه شدن این کاراکتر از اتفاقات مهم فصل ششم «پایتخت» است.

سریال پایتخت ۶ در شب های نوروزی روی آنتن شبکه یک سیما می رود. این سریال با استقبال خوبی از سوی مخاطبین همراه شده است. اتفاقات مهمی در فصل ششم پایتخت روی خواهد داد. بهبود در فصل جدید زنده و از شاخ آفریقا پیدایش می‌شود اما کاراکتر کلیدی فصل ششم بهتاش فریبا با بازی بهرام افشاری است که با استفاده از فیزیک او، نویسنده این سریال ایده دروازه‌بانی بهتاش برای تیم باشگاهی نساجی مازندران را در نظر گرفته است.

بهرام افشاری در این فصل از «پایتخت» با کلاه پیتر چکی در درون دروازه نساجی مازندران قرار می‌گیرد. بنا بر گفته مقدم قرار بود بخش‌هایی از سریال «پایتخت ۶» در کشور ایتالیا تصویربرداری شود که به نظر می‌رسد با توجه به مشکلاتی که در کشور ایتالیا و ایران برای شیوع ویروس کرونا رخ داده این قسمت از سریال تغییر کرده است.

یکی از اخبار جالب در روزهای تصویربرداری «پایتخت ۶» تصویربرداری این سریال در دیدار دو تیم پرسپولیس و نساجی مازندران است.
دیگر نکته جالب توجه درباره این سریال نقش هومن حاجی‌عبدالهی است که در ظاهر بسیار متفاوتی به نظر می‌رسد که در این فصل از سریال جلوی دوربین رفته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا