سریالسریال‌ایرانی

بیوگرافی بازیگران سریال هیولا+ جدیدترین عکس ها

در این پست امکان مطالعه بیوگرافی بازیگران سریال هیولا قرار داده شده است. تیم موفق مهران مدیری و برادران قاسمخانی که خالق آثار همچون شبهای برره، پاورچین و نقطه چین بودند، در جدیدترین فعالیت خود سریال هیولا را در دست ساخت دارند. ای سریال از شبکه نمایش خانگی پخش می شود. هنوز جزئیات چندانی از این سریال در دسترس عموم قرار نگرفته است. بیلبوردهای تبلیغاتی این سریال در بسیاری از نقاط شهرها دیده می شود. بازیگران سریال هیولا عبارتند از:

بیوگرافی بازیگران سریال هیولا
بیوگرافی بازیگران سریال هیولا

 

فرهاد اصلانی بازیگر سریال هیولا

 

فرهاد اصلانی یکی از بازیگران نام آشنای سینما و تلویزیون است. او در سال ۱۳۴۵ در خیابان ششم بهمن شهر بیجار در استان کردستان متولد شد. اصلانی در سال ۱۳۷۰ از دوره دو ساله کارگردانی و بازیگری در زمینه تئاتر از فرهنگسرای نیاوران دانش‌آموخته شد. بازی در تئاتر را در سال ۱۳۷۵ هم‌زمان با تحصیل و هم‌چنین بازی در نمایش‌های رادیویی را از سال ۱۳۷۱ آغاز نمود.

وی در سال ۱۳۷۲ اولین بار در مجموعه تلویزیونی همسایه‌ها ایفای نقش کرد و سپس حضور در جلوی دوربین را در سال ۱۳۷۳ با فیلم روسری آبی کاری از رخشان بنی‌اعتماد تجربه کرد. اصلانی از سال ۱۳۸۶ گزیده کار شد و توانست با انتخاب‌های خوب و بازی‌های قابل توجه بیش از گذشته مورد توجه قرار بگیرد. وی در سال ۱۳۹۰ در سه فیلم خود یعنی خرس، زندگی خصوصی و من مادر هستم خوش درخشید و توانست سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد را برای دو فیلم اول نامبرده شده دریافت کند.

همچنین وی در سال ۱۳۸۹ سریال مختارنامه را بر روی آنتن داشت و توانست بازی ماندگاری را در نقش عبیدالله بن زیاد از خود به نمایش بگذارد. اصلانی در سال ۱۳۹۵ با بازی درخشان خود در فیلم دختر اثر رضا میرکریمی، توانست اولین جایزه بین‌المللی خود را از سی و هشتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مسکو دریافت کند و در ادامه هم در چهار فستیوال بین‌المللی دیگر نامزد دریافت جایزه شود.

شبنم مقدمی بازیگر سریال هیولا

 

شبنم مقدمی بازیگر سریال هیولا
شبنم مقدمی بازیگر سریال هیولا

شبنم مقدمی از بازیگران موفق سینما و تلویزیون است. او به خصوص در سالهای اخیر نقش های درخشانی را بازی کرده است. مقدمی متولد ۱۳۵۱ در تهران است. وی دارای مدرک کارشناسی ادبیات فارسی و دانش‌آموخته آموزشگاه آزاد بازیگری امین تارخ است.

او فعالیت خود در رادیو را در سال ۷۷ با اجرای برنامه “خانهٔ کاغذی” به کارگردانی شهرام کرمی آغاز کرد و سابقه اجرا در برنامه‌هایی چون “هفت شنبه”، “خط خطیم، “کبوتری ناگهان” و “هفت ترانه” را داراست.

وی به موازات فعالیت‌های رادیویی خود کار بازیگری در سینما را با فیلم “زخمی” (کامران قدکچیان، ۱۳۷۷) آغاز نمود و تاکنون در فیلم‌های از “صمیم قلب” (بهرام کاظمی، ۱۳۷۹)، به نام پدر (ابراهیم حاتمی کیا، ۱۳۸۴)، “پاداش سکوت” (مازیار میری، ۱۳۸۵) و “فرزند خاک” (محمدعلی آهنگر، ۱۳۸۵) و سینمایی “تنهایی” با حضور شهاب حسینی در سال ۱۳۹۰ نقش آفرینی کرده‌است.

فرزین محدث بازیگر سریال هیولا

 

فرزین محدث بازیگر سریال هیولا
فرزین محدث بازیگر سریال هیولا

فرزین محدث در اردیبهشت سال ۱۳۵۸ به دنیا آمده است. او با فیلم شاعر زباله‌ها به شهرت رسید. محدث فعالیت هنری خود را از دوران دانشجویی آغاز کرد. در سال ۱۳۸۴ از دانشگاه سوره در رشتهٔ بازیگری فارغ اتحصیل شد. او همچنین از اعضای گروه تئاتر شالیزه و نیز مدرس بدن و بیان، مؤسسه فرهنگ و فیلم تهران نیز بوده‌است.

 

افشین زی نوری بازیگر سریال هیولا

افشین زی‌نوری سال ۱۳۵۵ در تهران متولد شد. زی نوری دوبلور، مدیر دوبلاژ ، مجری و بازیگر ایرانی است. او در ۱۳ سالگی با بازیگری به دنیای هنر گام گذاشت و پس از پنج سال با گفتن رلی در فیلم ایرانی «کمین» گویندگی را آغاز کرد. د

ر همین سال‌ها او با راه یافتن به گروه کودک شبکهٔ ۲، اجرا را نیز تجربه کرد.او در سال‌های اخیر برنامه‌های مختلف اجتماعی – مسابقات و … تلویزیونی را در شبکه‌های مختلف سیما اجرا نموده است. وی در سال ۱۳۹۶ برنده تندیس بهترین مجری مسابقات تلویزیونی از جشنواره جام جم شد. او نیز در آثاری مثل تلقین،اگه میتونی منوبگیر، رفتگان و… به جای دی کاپریو صحبت کرده است و همکاری های بسیاری با ناصر طهماسب،بهرام زند و سعید شیخ زاده داشته است.

 

شیلا خداداد بازیگر سریال هیولا

شیلا خداداد ۱۴ آبان ۱۳۵۹ در تهران به دنیا آمد. خداداد فارغ التحصیل لیسانس رشته شیمی از دانشگاه آزاد است، در دبیرستان ریاضی فیزیک خوانده و بجز بازیگری مدتی در موسیقی و حالا نویسنده کتاب نیز هست. خداداد به صورت اتفاقی با مسعود کیمیایی آشنا شد و در فیلم اعتراض ایفای نقش کرد. بعد فیلم اعتراض مسعود کیمیایی در سال ۱۳۷۸ به کلاس های بازیگری علی ژکان رفت.

حضور او در سریال مسافری از هند در سال ۱۳۸۱ در نقش دختر هندی بنام سی تا او را به شهرت رسانید، وی تجربه حضور در فیلم اخراجی ها ۲، سن پترزبورگ و سریال قلب یخی را دارد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا