سریالسریال‌ایرانی

بیوگرافی بازیگران سریال گیله وا

در این پست خبری بیوگرافی بازیگران سریال گیله وا منتشر می شود.  سریال گیله وا به کارگردانی اردلان عاشوری و تهیه‌کنندگی امیر بنان، آخرین مراحل فنی اعم از تدوین، صداگذاری و … را پشت سر می گذارد و به زودی برای پخش از یکی از شبکه های سیما آماده می شود.

بیوگرافی بازیگران سریال گیله وا
بیوگرافی بازیگران سریال گیله وا

گفتنی است؛ سریال گیله وا با موضوعی عاشقانه در تلاش است با نگاهی عاطفی به زندگی مردم شمال ایران در بستر اتفاقات تاریخی سال ۱۲۹۷ بپردازد و روایتگر سبک زندگی و روابط اجتماعی و عاطفی مردم ایران و به خصوص مردم خطه گیلان در صد سال گذشته باشد.

اسامی بازیگران گیله وا

بازیگران سریال گیله وا عبارتند از: بهروز شعیبی، حمیدرضا پگاه، مهران رجبی، مهدی زمین‌پرداز، امیرحسین هاشمی، علی عطایی، پریا مردانیان، امیرحسین صدیق، حسین توشه، ستاره اسکندری، ستاره حسینی و…

بیوگرافی بهروز شعیبی

بهروز شعیبی سال ۱۳۵۸ در مشهد به دنیا آمد. شعیبی بازیگر و کارگردان ایرانی است. او در فیلم‌های مختلف، نقش‌های مختلفی را از جمله کارگردان، بازیگر، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز داشته‌است.

او برای کارگردانی فیلم دهلیز برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلم سی و یکمین جشنواره فیلم فجر در بخش نگاه نو (مسابقه فیلم‌های اول) شد. علاوه بر فعالیت در سینما و تلویزیون، بهروز شعیبی در سال ۱۳۹۲ و سال ۱۳۹۶، فیلم تبلیغاتی محمدباقر قالیباف را برای انتخابات ریاست جمهوری کارگردانی کرده‌ است.

بیوگرافی حمیدرضا پگاه

حمیدرضا پگاه ۱۱ دی ۱۳۵۰ در تهران به دنیا آمد. او سه خواهر و یک برادر دارد و خود فرزند دوم خانواده است. پگاه صاحب یک فرزند به نام حنا پگاه است. وی فعالیت حرفه‌ای خود را از سال ۱۳۷۲ با بازی در مجموعه ضلع ششم به کارگردانی مسعود فروتن آغاز کرد. او در تلویزیون با سریالهای تفنگ سرپر (در نقش غیبیش) و آخرین گناه و در سینما با بازی در فیلم این زن حرف نمی‌زند، مورد توجه قرار گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا