سبک زندگی

ترفند سلبریتی ها برای مراقبت از موهایشان چیست؟

در این مطلب تعدادی از سلبریتی ها و مشاهیر زیبای دنیا راه های مراقبتی خودشان را برای مراقبت از مو به اشتراک گذاشته اند. آنها اسرار زیبایی خود که طی مدت ها تجربه کسب کرده اند به شما توصیه می کنند. این توصیه ها بیشتر شامل ماسک های خانگی و محصولات معتبر می شود که می تواند به راحتی برای همگان در دسترس باشد.

مترجم : پردیس کیانی

توصیه بلیک لایولی درباره مراقبت از مو

 بلیک لایولی

من بسیار دوستانه به همه اسپری مو از برند لوریل را پیشنهاد می کنم. شاید دیگران فکر کنند که من از آنجا که با این شرکت همکاری می کنم آن را پیشنهاد می دهم اما در حقیقت من با شرکت ها و برندهای معتبر زیادی همکاری کرده ام اما خودم فقط این محصول را استفاده می کنم. نکته دیگر در مراقبت روزانه از مو این است که اغلب افراد سعی می کنند از شانه های ریز برای شانه کردن موهایشان استفاده کنند اما من شانه های دانه درشت را ترجیح می دهد. هر روز با این شانه موهایم را تقسیم کرده و بعد به آرامی شانه می زنم.

توصیه وینی هارلو درباره مراقبت از مو

وینی هارلو

من از نرم کننده طبیعی عسل و رز برای موهایم استفاده می کنم بدین ترتیب هم موهایم نرم می شود و هم تا حمام بعدی بوی خوبی به موهایم می دهد. اگر شما این بو را دوست ندارید از نرم کننده طبیعی دیگری استفاده کنید اما هیچوقت استفاده از آن را فراموش نکنید. اگر مانند من موهایی فر و پر حجم دارید می توانید بعد از خشک شدن اندکی ژل به موهایتان بزنید تا وز آن گرفته شود.

توصیه بلا حدید درباره مراقبت از مو

بلا حدید

من همیشه عادت به بستن موهایم با کش سر دارم و این را به دیگران هم توصیه می کنم. این کار هم برای راحتی ام به هنگام کار کردن است و هم از تماس موها و پوستم جلوگیری می کند. شاید دیوانگی باشد اما بسیار زیاد از اسپری مو و ژل استفاده می کنم. در واقع برای آنکه بتوانم به خوبی موهایم را جمع کنم به آنها نیاز دارم. بنابراین سعی کنید از برند خوبی استفاده کنید تا به موهایتان آسیب وارد نشود.

توصیه ادی کمپبل درباره مراقبت از مو

ادی کمپبل

اگر مانند من موهایی کوتاه دارید یا باید با محصولات مناسب به خوبی از آن محافظت کنید و یا با یک کلاه موهایتان را بپوشانید. من از محصولی از دیوید مالت استفاده می کنم که نوعی اسپری نمک است. این اسپری حجم بسیار خوبی به موهایم می دهد. برای تقویت نوک موهایم هم از کمی سرم مو استفاده می کنم.

توصیه سارا جسیکا پارکر درباره مراقبت از مو

سارا جسیکا

من همیشه از شامپو و نرم کننده سرج نورمنت استفاده می کنم. این برند همچنین یک ماسک موی بسیار فوق العاده دارد که من اغلب در فصل تابستان که کم کار تر هستم از آن استفاده می کنم. همچنین این برند یک اسپری حجم دهنده روزانه و فوری دارد که بسیار به درد من می خورد زیرا چندان در درست کردن و رسیدگی به موهایم حرفه ای و مستقل نیستم.

توصیه کیت ماس درباره مراقبت از مو

کیت ماس

یک ترفند قدیمی در سینما و عکاسی وجود دارد و آن این است که موهای دو طرف صورت نزدیک گوش را می کشند و آن را از پشت سر می بندند. همین کار باعث می شود پوست تان کشیده شود و جوان تر دیده شوید. این یک ترفند ناگفته است که همه سلبریتی ها از آن استفاده می کنند.

توصیه مایا جاما درباره مراقبت از مو

ترفند سلبریتی ها
ترفند سلبریتی ها

من موهایم را به کمک ماسک های مو قوی نگه می دارم و از آنها در برابر آسیب ها محافظت می کنم. ماسک خانگی من حاوی روغن زیتون، تخم مرغ و عسل است. مواد را با هم مخلوط کرده و ۳۰ ثانیه در مایکروویو گرم می کنم. بعد روی موهایم قرار می دهد و یک کیسه پلاستیکی روی آن می کشم. پس از چند ساعت و یا صبح روز بعد می توانید موهایتان را بشویید و خواهید دید که چه موهای براقی خواهید داشت.

توصیه شارلیز ترون درباره مراقبت از مو

من هیچ وابستگی خاصی به موهایم ندارم و هر زمان که از آنها خسته شوم کوتاهشان می کنم. همین مساله باعث شده که رشد بهتری داشته باشند. من بیشتر اوقات سر کار هستم و وقت چندانی برای مراقبت مداوم از موهایم ندارم. تنها چیزی که به آن بسیار اهمیت می دهم استفاده از محصولات بدون سولفات است.

منبع : ووگ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا