سبک زندگی

تصاویری جذاب از گریم های ترسناک به مناسبت هالووین برای خانم ها

مترجم : پردیس کیانی ، اختصاصی مجله اینترنتی کولاک

کسانی هستند که دوست دارند گریم های متفاوت را روی صورت خود امتحان کنند. این کار می تواند سرگرم کننده باشد و حالا که جشن هالووین نزدیک است، ما ایده هایی جالب برای شما آماده کرده ایم پس با ما همراه باشید.

دندان های فک

هالووین

زیبایی آرایش و گریم این است که شما می توانید تنها با چند حرکت ساده، یک تغییر جذاب ایجاد کنید و چهره تان را جور دیگری نشان دهید. ایده کشیدن دندان روی پوست ساده تر از آن چیزیست که فکر می کنید، کافیست آن را یک بار از روی همین تصویر امتحان کنید.

چشمان گرافیکی

هالووین

این ایده از کتاب های کمیک می آید و بسیار محبوب و بامزه است. با استفاده از خطوط مشکی و چند رنگ در کنار هم یم توانید به راحتی به این گریم زیبا و دوست داشتنی دست یابید.

گوزن

گریم حیوانات همیشه جالب است. شما در این گریم با لوازم آرایش محدود کارتان به اتمام می رسد و حتما نیازی به پالت رنگی ندارید. اگر نمی خواهید گریم های ترسناک را امتحان کنید، این گزینه برای شما انتخاب خوبی محسوب می شود. طبق عکس به چشمانی بزرگ و برفی نیاز دارید که کشیدنش کار سختی نیست همچنین از چند چوب و ترکه برای تکمیل گریم تان استفاده کنید.

انفجار رنگ ها

تا می توانید از رنگ های مختلف و درهم استفاده کنید تا انفجار را به درستی نمایش دهید. همچنین طبق عکس با یک رنگ سیاه از چشم و گردن، ریزش رنگ را درست کنید و رژ سیاه را نیز از یاد نبرید که در برندهای آرایشی دنیا امسال به وفور یافت می شود.

گریم سه بعدی

این طراحی به نوعی هنر نقاشی است و باید از طریق ایجاد سایه و استفاده از رنگ های تیره و روشن، به صورت خود زاویه بدهید. شاید کمی سخت به نظر برسد اما با تمرین می توانید به آن مسلط شوید.

نصف و نصف

این آرایش باورنکردنی است و نیمی از صورت خودتان را در کنار گریمی عجیب نشان می دهد و تفاوتش کاملا محسوس دیده می شود. نیمی از صورت تان را همانند عکس به جادوگر یخی تبدیل کنید. در صورت دلخواه می توانید از لنز یخی هم استفاده کنید.

آرایش روباتی

این گریم چندان سخت نیست و کافیست پوست تان فلزی جلوه کند. از لوازم براق کننده و هایلایترهای مایع روی پوست تان استفاده کنید تا ظاهری متالیک داشته باشید.

لب های گشاد

این ایده هم به طرزی شگفت انگیز جالب و ساده است. شما نیاز دارید که یک طرف لب هایتان را کاملا محو کنید و سپس مانند عکس ادامه لب ها را بکشید. اگر دندان هایتان هم پیدا باشد که محشر می شود. این گریم برای کسانی که حس طنز دارند بسیار جالب است. یک کلاه گیس رنگی هم می تواند ظاهر شما را تکمیل کند.

منبع : diys

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا