تلویزیونسریالسریال‌ایرانی

تصاویر حضور عوامل برنامه عصر جدید در مناطق سیل‌زده لرستان

مجله اینترنتی کولاک : گروه برنامه‌ساز «عصر جدید» با حضور در مناطق سیل‌زده استان لرستان، کمک‌های مردمی را بین ۵۰۰ خانواده توزیع کردند. مرحله جدید عصر جدید با حضور استعداد های درخشان رمضان ۹۸ به قاب تلویزیون بازخواهد گشت .

مجموعه برنامه “عصر جدید” با موضوع استعدادیابی در حوزه‌های ورزشی، سرگرمی و هنری با اجرای احسان علیخانی در ۵۲ قسمت ۷۰ دقیقه ای به روی آنتن می رود.

پیج برنامه عصر جدید نوشت :


سفرنامه لرستان/ قسمت اول یکی‌یکی از زیر قرآن رد می‌شوند و لابه‌لای عطر اسفند، صلوات می‌فرستند و سوار می‌شوند تا بالاخره حوالی چهار و پنج عصر جمعه ششم اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۸، ساختمان خیریه بهشت امام رضا در غرب تهران را ترک کنند و با حدود ۷۰ نفر در دو اتوبوس، راهی لرستان شوند؛ جمعی از فینالیست‌ها و تعدادی از عوامل بزرگترین مسابقه استعدادیابی ایران: عصرجدید.

در اکثر این برنامه‌هایی که این گروه ساخته، سعی شده با لطف و کمک مردم، قدمی خیر برای طیفی از نیازمندان برداشته شود. گاهی این قدم خیر در طرح “محسنین” جلوه‌گر شده، گاهی افزون بر چهار هزار زندانی با جمع‌آوری بیش از ۵۲ میلیارد تومان به کانون خانواده بازگشته‌اند و حالا هم عصر جدیدی است در کار خداپسندانه؛ عصری که اتفاقاً با “عصرجدید” دارد اتفاق می‌افتد؛ دوران تازه‌ای که با ساختن مسابقه استعدادیابی برای ایرانیان، عرصه استعداد کشور و برنامه‌سازی این تیم را هم وارد هنگامه‌ای جدید کرده است.

فقط خدا می‌داند و حکمت و مصلحت خودش که چرا شادترین روزهای سال نو و قسمت‌های اوج شادی و هیجان “عصرجدید” با اخبار و عکس‌های غمبارِ سیلاب‌های ویرانگر در ایران توأم شد اما هر چه بود، برگ قدم‌های خیر این برنامه و تیم سازنده به نام کمک به جبران خسارت سیل‌زدگان ورق خورد.

حالا اتوبوس از اراک گذشته و نیمه‌های شب به خرم‌آباد رسیده. علی‌الطلوع، عوامل عصرجدید و جمع استعدادها ، راهی محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی خرم‌آباد می‌شوند تا با صحنه‌ای باشکوه مواجه باشند؛ ردیف بی‌انتهای وانت‌بارهایی که هرکدام دو تخته فرش و یک گاز و یخچال و تلویزیون بار می‌کنند تا راهی خانه هموطنی گرفتار شوند و مرهمی ولو کوچک باشند بر زخم آسیب‌دیدگان از سیلاب اخیر؛ کمک‌هایی که مثل همه سال‌های گذشته، قطره‌قطره از کرامت و سخاوت توده مردم به اقیانوس بدل شده و حالا هر قطره از این اقیانوس در خانه هم‌میهنی آرام می‌گیرد تا شاید مایه اندکی آرامش‌شان باشد. احسان، پشت به ردیف وانت‌بارهایی که تا چشم کار می‌کند، نمی‌شود رد پایان‌شان را دید، روی دیواره کابین وانتی می‌نشیند تا پلاتوی “تشکر از مردم” را بگوید؛ تصاویری که دیر یا زود خواهید دید.

اتوبوس کاروان “عصر همدلی”ِ عصرجدید، حالا راهی پلدختر است…
ادامه دارد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا