سریالسریال‌ایرانی

جدیدترین خبر از سریال از سرنوشت ۴ و ۵ | فصل چهار و پنج از سرنوشت کی ساخته می شود؟

فصل چهار و پنج از سرنوشت کی ساخته می شود؟ جدیدترین خبر از ساخت سریال از سرنوشت ۴ و ۵ همچنین اطلاعات تکمیلی درباره این سریال پرطرفدار در این مطلب. در حالیکه فصل سوم سریال از سرنوشت مراحل پایانی آماده سازی را می گذراند، تهیه کننده این سریال از ادامه دار بودن آن در فصل های بعدی خبر داده است.

سریال از سرنوشت ۴ و ۵
سریال از سرنوشت ۴ و ۵

خیلی‌ها در انتظار پخش فصل سوم سریال از سرنوشت هستند تا بدانند سرنوشت هاشم و سهراب چه می‌شود. این سریال پرطرفدار ابتدا قرار بود در فصل بهار پخش شود اما پخش آن به پاییز موکول شد و این در حالی است که احتمال دارد فصل‌های ۴ و ۵ آن نیز ساخته شود.

در کنار داستان جذاب سریال از سرنوشت بازی خوب بازیگران مخصوصا کیسان دیباج و دارا حیایی باعث شده این سریال بسیار پرطرفدار شود. در حالی که ابتدا برخی انتقاد می‌کردند که این سریال شبیه به مجموعه بچه مهندس است پخش آن معلوم شد هر کدام از این سریال‌ها داستان‌های خاص خودشان را دارند.

اکبر تحویلیان تهیه کننده سریال از سرنوشت درباره آخرین وضعیت فصل سوم این مجموعه عنوان کرد: تدوین فصل سوم سریال «از سرنوشت» به کارگردانی محمدرضا خردمندان به پایان رسیده است و این روزها مراحل صداگذاری و ساخت موسیقی آن در حال انجام است. زمان دقیق پخش مشخص نیست اما فکر می کنم اوایل پاییز روی آنتن شبکه دو سیما برویم.

او افزود: در حال حاضر به ادامه دار بودن این مجموعه فکر می کنم که اگر با سازمان صداوسیما به توافق برسم فصل های چهارم و پنجم این مجموعه را نیز تولید خواهیم کرد.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا