سبک زندگی

جدیدترین مدل ماسک عروس در شرایط کرونا + عکس و ویدیو

جدیدترین مدل ماسک عروس در شرایط کرونا به همراه عکس و ویدیو از ماسک های ساخته شده برای عروس ها در جشن عروسی همچنین اطلاعات تکمیلی دیگر. دیدن چهره‌های پوشیده شده با ماسک تقریبا تصویری عادی در سراسر جهان شده است و احتمالا آیندگان از دوره ما به عنوان دوره ماسک داران یاد خواهند کرد.

به نظر می رسد برخی در این ایام کرونا هم حاضر نیستند مراسم عروسی ساده ای برگزار کنند و برای متفاوت بودن حاضرند پول های هنگفتی بپردازند. هرچند قیمت ماسک عروس مروارید دوزی شده در فضای مجازی بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ هزار تومان است اما در صفحه ای که اختصاصی ماسک عروس درست می کند قیمت ماسک های دست دوزی شده ای که با لباس عروس ست شده باشد  ۵۰۰ هزار تومان است.

ماسک عروس در شرایط کرونا
ماسک عروس در شرایط کرونا

البته تب استفاده ار ماسک عروس فقط در ایران نیست بعضا کشورهای دیگر نیز از مدل های جدید آن رونمایی کرده اند! پس از گذشت چند ماه محدودیت در ترکیه به دلیل شیوع ویروس کرونا این کشور سرانجام اجازه برگزاری مراسم عروسی را صادر کرد، اما ارایه مجوز تنها در صورتی امکان‌پذیر است که در مراسم عروسی همگی ماسک بر صورت داشته باشند، حتی عروس و داماد.

بدین ترتیب عروس‌ها در شهر استانبول ترکیه به هنگام پرو لباس شان ماسک مناسب و هماهنگ با لباس را هم سفارش می‌دهند. حالا که دیگر مردم باید با ویروس کرونا کنار بیایند و ماسک یکی از اجزای ضروری زندگی روزمره شده، پای آن به صنعت مد و لباس هم باز شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا